menstruatie blijft al 5 dagen uit

hey DeeDee,

We wachten nu idd tot aan zondag. Dan gaan we weer testen. Als ik hier een uitslag van heb, dan zal ik het direct hier vermelden.. Gisteren had mijn vriendin wel paar keer buikpijn, maar dat zakte ook weer af, en ze had weer wat bruine afscheiding.. ik ga er van uit dat ze dezxe maand gewoon klungeld...

Hoi Donald,

Ja ik voel ijn eisprong niet maar dat wil niet zeggen dat er geen een heb.
Met ovulatietesten geeft het een vaag of geen streepje dus ook niks.
Ik word ook gek van het wachten.
ik ben dinsdag bij de ha geweest klachten in mijn onderbuik flauwgevallen op het werk.
van binnen en buiten nagekeken kon niks vinden.
inwendig onderzoek stelt niks voor trouwens hoor.
ik blijf afwachten 21 jan is mijn nod.
heb nog een drukke maand met van alles dus kan me  gedachten daar op  richten

in ieder geval succes ik blijf het even volgen.

gr yvon

oooh ok, maar je hebt dus wel een eisprong....

Bij ons begint het er op te lijken dat ze toch niet zwanger is. Belde net met haar en ze had weer wat bruine afscheiding, en buikpijn. Denk dat na een week oveertijd de ongi nu toch gaat doorzetten.. En ook al slaat ze deze maand de ongi over dan nog denk ik eigenlijk niet meer aan een zwangerschap gezien de klachten...

Balen balen en nog eens balen. Maar goed...

Ok het is gebeurd, ze is net ongi geworden  We voelen ons er allebei verschrikkelijk onder, we hadden gewoon nog hoop...

Opnieuw proberen dan maar, in ieder geval iedereen bedankt voor de reacties..

Hoi Donald

Wat ontzettend balen zeg, en dat na 7 dagen overtijd.
Sterkte voor jullie twee en hopelijk kunnen jullie dan over een weekje weer vol goede moed de volgende ronde in. Het valt toch iedere maand die het langer duurdt weer wat meer tegen, en helemaal als je dan overtijd bent.
Sterkte en succes met de volgende ronde.

Natalie

Terug
Bovenaan