Menstruatie ná Miskraam

Na een vroege miskraam van 5,5-6 weken geen menstruatie meer gehad maar meteen weer zwanger. Ik heb enkele dagen na mijn NOD getest en toen was het een licht streepje en een week na mn NOD een dikke. Dus denk dat mn cyclus wel iets van slag was, maar wel weer redelijk okay.
Succes meiden!!?
 
Bij mij duurde het 39 dagen vanaf mijn eerste dag bloeden met de miskraam. Mijn cyclus is normaal ook rond die tijd, dus mijn lichaam heeft zijn cyclus snel weer hervat.
 
@Klaasjee, wat fijn! Hoe voelt het om nu weer zwanger te zijn? Heeft de MK je onzekerder gemaakt of juist sterker?
 
Ik ben in januari met de pil gestopt, na 7 jaar te hebben gebruikt. Ik ben toen gelijk zwanger geworden, dus ik weet ook niet zo goed hoe mijn echte cyclus is. Ik vind het wel spannend allemaal. Ik zit nu op dag 33 na het verliezen van het vruchtje, dus ik ben benieuwd. 
 
2 maanden.. vond dat toen ook idd lang duren. Vooral omdat voor mij de mk niet klaar was zolang mijn lijf zijn ritme had herpakt. Na die 2 maanden had ik weer gewoon een cyclus van 28 dagen 
 
@gebruiker het is heel dubbel. Natuurlijk onzettend gelukkig, maar ergens is het nog spannender. Maar ik voel me beroerder dan de vorige keer dus daardoor heb ik t gevoel dat het nu wel wat beter zit, maar het zal spannend blijven. Ik denk dat het ergens ook wel een klein beetje anders is geweest voor ons doordat het zo vroeg al fout liep en ik ook geen extra pijn heb gehad. Ik heb het doorlopen als een menstruatie en ook geen medische rompslomp eromheen. Dat heeft het voor ons wel wat makkelijker gemaakt. 
Hebben ook bewust niet gekozen om eerder een echo te doen omdat we niet precies weten hoelang ik ben en ik wil geen onzekerheid door te vroeg een echo te hebben en niks te zien. 
Hoop voor jullie allemaal snel op een wonder!
 
@Gebruiker, ik herken helemaal wat je zegt. Voor mij is de eerste menstruatie een bevestiging dat de miskraam écht is afgesloten en dat ik en mijn partner verder kunnen. Maakt het wachten helaas nog moeilijker ..
@Klaasje, ik hoop dat alles goed zal gaan de komende periode, het blijft spannend! ??? 
 
Terug
Bovenaan