Menstruatie ná Miskraam

Eind augustusbegin september een miskraam gehad en 1 oktober werd ik weer ongesteld en daarna had ik 2 weken later een vreemde lichte bloeding ( innestelling  ).. 12 nov positieve zwangerschapstest... nu 30 weken zwanger 
 
Ik wacht nog op mijn menstruatie na mijn miskraam, 28 april is dit gebeurd dus 4 weken geleden... 
Wij zijn wel direct voor een nieuwe zwangerschap gegaan dus misschien ben ik wel weer zwanger.. We wachten tot half juni met testen? 
 
Hai,
Ik ben op 25-04 gecurreteerd en verwachtte mijn menstruatie tussen de 4 en 6 weken. Dat is althans het gemiddelde wat ik van mijn verloskundige te horen kreeg. Deze gaat echter niet komen want ik ben weer in verwachting. Erg spannend allemaal!
Ik heb al heel snel weer een eisprong gehad (met ovulatie test kunnen ontdekken) en als ik ga rekenen had ik afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden. Iets meer dan 4 weken na de curretage/miskraam.
Maar ieder lichaam is anders. De ene wordt na een paar weken al ongesteld en bij een ander duurt het veel langer. Lastig is dat he. Het zou zo makkelijk zijn als er standaarden voor waren. Dan weet je een beetje waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten. Maar zo werkt het helaas niet. 
 
 
hoi, 
ik heb 19 april een miskraam gehad met 8 weken. 4 weken later weer mijn menstruatie dus hopelijk aankomend weekend weer mijn ovu ( en hopelijk dan weer gelijk raak :) ) succes! 
 
Ik ben er nog steeds heeeel erg op aan het wachten.
Hoe was bij jullie de menstruatie? Zoals normaal of veel heftiger of bijna niets? Zit al 1,5 week met buikpijn en enorm licht bloedverlies maar lijkt me sterk dat dit de menstruatie was.
 
Terug
Bovenaan