Menstruatie pijnen maar niet ongesteld?!

<p>Hoiii, Sinds 3 maanden ben ik na 10 jaar gestopt met de pil. Gelukkig kreeg ik na 30 dagen mijn eerste menstruatie. De tweede menstruatie kwam na 27 dagen. Bij beide keren(en alle menstruaties tijdens pil gebruik) kon ik er op vast zetten dat zodra de krampen begonnen ik ook ongesteld was geworden. Nu heb ik echter al meer dan 24 uur last van krampjes, maar blijft mijn menstruatie uit. Ik zit op dag 27, dus dit is nog een beetje vroeg om echt hoop te hebben, maar dit zit er altijd wel een beetje natuurlijk. Ik heb overigens geen andere hele duidelijke signalen(gevoelige borsten, misselijk etc) heb wel al een aantal dagen een soort metaalsmaak in mijn mond, en had tot vandaag last van obstipatie, dit heeft zich echter vervangen door 300x plassen haha. </p><p>Zijn er nog meer mensen die hier een soortgelijke situatie hebben gehad?</p>

Klachten als menstruatie achtige pijn kunnen ook op een zwangerschap duiden. Als je zegt dat je ineens veel meer moet plassen dan zou het zomaar eens kunnen. Maar je lijf kan je goed voor de gek houden. Bij mij viel het op dat ik vooral savonds minder kon eten. Het voelde als een soort brok in mijn keel. Bij beide zwangerschappen gehad. Tsja er zit niks anders op dan afwachten! Hoop voor je dat het raak is!

Dat vele plassen herken ik zeker! Dat had ik alleen in het begin heel erg. De krampjes had ik ook, maar niet heel heftig. Daardoor had ik wel een vermoeden dat het raak was. Dit was wel pas op dag 31 bij mij, op de dag dat ik normaal ongesteld word. Ik heb bewust gewacht tot twee dagen na mijn nod met testen, omdat ik wat meer zekerheid wilde. Ik hoop voor je dat het raak is ???

[quote quote=10338554]Ik had dit toen ik voor de eerste keer zwanger bleek te zijn![/quote]
Oh spannend! Kwamen bij jou die vervelende kwaaltjes als misselijkheid en gevoelige borsten later, of heb jij er weinig last van gehad?

Het is idd heel dubbel, ik had in juni (1e officiële poging) al een week voor mijn NOD vreselijk buikpijn en rugpijn en andere rare klachten die zowel bij menstruatie als bij zwangerschap kon zijn en het duurde en het duurde maar uiteindelijk brak het toch door. 

vorige week woensdag (4dagen voor mijn NOD) dacht ik savonds laat ik is een test doen had ook al weer 2 dagen enorme krampen in mijn baarmoeder ofdat ik elk moment ongesteld kon worden dus ik dacht nou zal wel weer niet raak zijn..
maarrr ik teste tot mijn grote verbazing positief!!! Dus krampen kan wel degelijk een symptoom zijn! Overigens had ik meer afscheiding ofdat je constant opgewonden bent en voelde ik dat 1 borst anders aan voelde op de een of andere manier haha. 

dus ik duim voor je!!! ??

Het is idd heel dubbel, ik had in juni (1e officiële poging) al een week voor mijn NOD vreselijk buikpijn en rugpijn en andere rare klachten die zowel bij menstruatie als bij zwangerschap kon zijn en het duurde en het duurde maar uiteindelijk brak het toch door. 

vorige week woensdag (4dagen voor mijn NOD) dacht ik savonds laat ik is een test doen had ook al weer 2 dagen enorme krampen in mijn baarmoeder ofdat ik elk moment ongesteld kon worden dus ik dacht nou zal wel weer niet raak zijn..
maarrr ik teste tot mijn grote verbazing positief!!! Dus krampen kan wel degelijk een symptoom zijn! Overigens had ik meer afscheiding ofdat je constant opgewonden bent en voelde ik dat 1 borst anders aan voelde op de een of andere manier haha. 

dus ik duim voor je!!! ??

Terug
Bovenaan