Menstruatie pijnen maar niet ongesteld?!

Hi allen,

Hier ronde 2 voor eerste kindje. Afgelopen dinsdag of woensdag zou m’n NOD zijn geweest. Tot op heden nog geen menstruatie. 
Vorige week donderdag of vrijdag zou m’n innesteling geweest kunnen zijn, voelde beide dagen best wat steken in mn buik. Geen idee of dit erbij hoort.

Ook nu de menstruatie uit blijft blijf ik wat buikpijn of last van de buik houden Verder geen pijnlijke borsten of extreme misselijk (soms klein beetje maar zakt snel weg. Ik heb nog niet getest, een beetje uit angst voor wat als het negatief is waarom heb ik dan opeens geen menstruatie terwijl die afgelopen half jaar constant steeds is? Maar ook uit gedachten van hoe langer ik wacht is de kans groter dat het positief is?

Wat denken jullie? Help ??

Ik heb een clearblue test besteld en krijg ik vandaag binnen. Wil het liefst in de ochtend testen. Gezien ik morgen heel vroeg weg moet en er de tijd voor wil nemen  wordt het testen zondag.

Vind het onwijs spannend! Vannacht aardig misselijk geweest ?

Vraagje, ik heb de clearblue test in huis met wekenindicator. Ik twijfel om deze avond al te testen of beter toch morgenochtend? Wat is beter? NOD was dus afgelopen dinsdag of woensdag.   

Kan het nu wel vanavond, ondanks ik door de dag heen best wel wat water heb gedronken?

Ik heb die zwangerschapstest ook gehad en ook ik heb savonds getest. 
Bij mij kon het gewoon! Heb je ook nog een andere test of alleen die wekenindicator test?

@Dootje: ik heb nu alleen deze nog in huis. Misschien wilde ik nog langs de kruidvat om de 2 voor 5 euro te halen. Of zijn er nog andere suggesties? (Het zijn er zoveel haha) 

Was jouw uitslag positief???

Terug
Bovenaan