[quote quote=10338656]Het is idd heel dubbel, ik had in juni (1e officiële poging) al een week voor mijn NOD vreselijk buikpijn en rugpijn en andere rare klachten die zowel bij menstruatie als bij zwangerschap kon zijn en het duurde en het duurde maar uiteindelijk brak het toch door. vorige week woensdag (4dagen voor mijn NOD) dacht ik savonds laat ik is een test doen had ook al weer 2 dagen enorme krampen in mijn baarmoeder ofdat ik elk moment ongesteld kon worden dus ik dacht nou zal wel weer niet raak zijn.. maarrr ik teste tot mijn grote verbazing positief!!! Dus krampen kan wel degelijk een symptoom zijn! Overigens had ik meer afscheiding ofdat je constant opgewonden bent en voelde ik dat 1 borst anders aan voelde op de een of andere manier haha. dus ik duim voor je!!! ??[/quote]
Gefeliciteeeeerd!! Ik heb nu sinds zondag al krampjes, maar durf nog niet te testen voor het geval het te vroeg is. Het enige probleempje waar ik mee zit is dat we dit weekend zouden gaan stappen met mijn zusje en schoonbroertje. Ik zou me vreselijk voelen als ik gedronken blijk te hebben terwijl ik zwanger ben.
Gefeliciteeeeerd!! Ik heb nu sinds zondag al krampjes, maar durf nog niet te testen voor het geval het te vroeg is. Het enige probleempje waar ik mee zit is dat we dit weekend zouden gaan stappen met mijn zusje en schoonbroertje. Ik zou me vreselijk voelen als ik gedronken blijk te hebben terwijl ik zwanger ben.