Menstruatie pijnen maar niet ongesteld?!

[quote quote=10338656]Het is idd heel dubbel, ik had in juni (1e officiële poging) al een week voor mijn NOD vreselijk buikpijn en rugpijn en andere rare klachten die zowel bij menstruatie als bij zwangerschap kon zijn en het duurde en het duurde maar uiteindelijk brak het toch door. vorige week woensdag (4dagen voor mijn NOD) dacht ik savonds laat ik is een test doen had ook al weer 2 dagen enorme krampen in mijn baarmoeder ofdat ik elk moment ongesteld kon worden dus ik dacht nou zal wel weer niet raak zijn.. maarrr ik teste tot mijn grote verbazing positief!!! Dus krampen kan wel degelijk een symptoom zijn! Overigens had ik meer afscheiding ofdat je constant opgewonden bent en voelde ik dat 1 borst anders aan voelde op de een of andere manier haha. dus ik duim voor je!!! ??[/quote]
Gefeliciteeeeerd!! Ik heb nu sinds zondag al krampjes, maar durf nog niet te testen voor het geval het te vroeg is. Het enige probleempje waar ik mee zit is dat we dit weekend zouden gaan stappen met mijn zusje en schoonbroertje. Ik zou me vreselijk voelen als  ik gedronken blijk te hebben terwijl ik zwanger ben.

@Ashleyxx 
Wanneer is je NOD precies?
Ik snap dat je het jammer zou vinden als je niet kan drinken als je opstap gaat al ben ik wel van mening dat als je bezig bent zwanger te worden en je zit in je wachtweken ik persoonlijk niet zou drinken of een alcohol vrij wijntje zou pakken, het maakt dan geen verschil ofdat je wel weet ofdat je zwanger bent of dat je het niet weet het blijft ''slecht'' maar daar zijn ook de meningen over verdeeld.. er zit natuurlijk verschil in een drankje doen en je eigen lam zuipen :p maar ik zeg al dat is mijn mening je moet vooral zelf doen waar dat je je goed bij voelt :) 

[quote quote=10338682]@Ashleyxx Wanneer is je NOD precies? Ik snap dat je het jammer zou vinden als je niet kan drinken als je opstap gaat al ben ik wel van mening dat als je bezig bent zwanger te worden en je zit in je wachtweken ik persoonlijk niet zou drinken of een alcohol vrij wijntje zou pakken, het maakt dan geen verschil ofdat je wel weet ofdat je zwanger bent of dat je het niet weet het blijft ”slecht” maar daar zijn ook de meningen over verdeeld.. er zit natuurlijk verschil in een drankje doen en je eigen lam zuipen ? maar ik zeg al dat is mijn mening je moet vooral zelf doen waar dat je je goed bij voelt ?[/quote]
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is, de eerste keer werd ik met 30 dagen ongesteld, de tweede maand 27. Zit nu op dag 28.
Nee, ik ben eigenlijk al 3 maanden gestopt met alcohol drinken, maar mijn vriend had na een paar biertjes enthousiast ja gezegd tegen m'n zusje om weer eens goed te gaan stappen ? we zouden eigenlijk blijven slapen, maar ik denk dat ik maar met een smoes ga bobben.

Ik had pijnlijke borsten maar ik kreeg hier altijd last van als ik ongesteld moest worden. Ik heb het daarom toen niet gekoppeld aan zwanger zijn ;) we kwamen er achter dat ik zwanger was met 4 weken. Pas later zo rond de 6/7 weken kreeg ik zwangerschapkwaaltjes o.a. misselijk en brandendmaagzuur

@Ashleyxx weet je wanneer je ovulatie is geweest? Want als je daar 14 dagen bij optelt zit je theoretisch op je NOD. Deze berekening werkte bij mij iig wel, had dan ook opeens wellis een cyclus van 32 dagen ipv 29 of 30 ivm late ovulatie.
dus ik zou dan gewoon morgen ochtend een testje wagen! Mocht het niet raak zijn kun je gewoon lekker drinken :p 

[quote quote=10338649] Oh spannend! Kwamen bij jou die vervelende kwaaltjes als misselijkheid en gevoelige borsten later, of heb jij er weinig last van gehad?[/quote]
Ik had pijnlijke borsten maar ik kreeg hier altijd last van als ik ongesteld moest worden. Ik heb het daarom toen niet gekoppeld aan zwanger zijn ? we kwamen er achter dat ik zwanger was met 4 weken. Pas later zo rond de 6/7 weken kreeg ik zwangerschapkwaaltjes o.a. misselijk en brandendmaagzuur

Hoi meiden,
Dank jullie wel voor de reacties! We hadden nog geen testen in huis omdat we er niet van uit gingen dat het zo snel kon gebeuren. Deze heb ik gisteravond besteld en komen vandaag binnen. Ik heb sinds twee dagen ook een witte afscheiding en werd net kotsmisselijk wakker, dus ik ben er benieuwd naar de test.

Terug
Bovenaan