Merkkleding

Tsja, volgens mij werkt het niet helemaal zo nee, met het omkleden. Kleren zijn kleren. En kinderen moeten er vooral lekker in kunnen spelen. Dus ook als ze merkkleding aan hebben vind ik. Persoonlijk koop ik die alleen in de uitverkoop, dan heb je ze voor een prikkie. Want eerlijk is eerlijk, de shirtjes van de HEMA zien er sneller afgewassen uit dat die van bijv. MEXX. Maar aangezien wij ook geen geldboom in de tuin hebben haal ik daar wel het meeste! En mijn vriendin is vanochtend langsgeweest met een doos vol kleren maatje 68 en 74 van haar twee dochters. Daar ben ik ook erg blij mee!
Daan heeft bijna alles aan wat van Joris is geweest. En als Daan het niet meer past gaat het naar de overkant, naar een buurjongetje. Ze hebben alles maar zo even aan!

groetjes,
Sabine

hoi hoi

beetje schaam schaam
maar ik heb voor de kids eigelijk alleen maar merk kleertjes
ik koop altijd maar in twee boetieks hun kleertjes
ze hebben daar ook hun eigen doos staan als de nieuwe collectie binnen komtdan haalt de eigenaaressen kleertjes eruir die ik mooi vind
(ze weet ondertussen mijn smaak ) en die stopt ze in die doos eens in de zoveel tijd ga ik er heen en zoek dan uit welke kleertjes ik mooi vind
alleen als ik naar de camping ga dan haal ik wel een paar outfits bij de hennes of zeeman
want vorg jaar had ik voor kaya alles van D&C gekocht en meneertje ging lekker kruipen in het gras   het was witte kleding dus in de avond waren mij vriendinnen gezellig bij ons in de wagen en ik stond de rest van het weekend kaya zijn kleding uit te bleken
daar begin ik niet meer aan en je kan moeilijk tegen een kind van twee zeggen je mag dat niet doen

dus nu koop ik voor de camping wel goedkoperen k,leding en stuk is stuk dan

groetjes mariella mama van kaya en jayla

Een ieder moet kopen wat hij kan en wil betalen, maar goed, mijn mening:
Merkkleren? Hartstikke leuk! Net zo leuk als dat geweldige tractorshirtje met haan van de Zeeman van €1,99. Ik weiger alleen het volle pond voor merkkleding te betalen. Dus iets in de opruiming koop ik heel soms wel eens, en dat is het dan verder. Met tweedehands is ook niks mis, ik ben wel van E-bay en Marktplaats. Verkoop er zelf ook spullen op. Ik krijg dingen van anderen, ik geef dingen door aan anderen. Ik heb nu  twee jongens en de jongste heeft ook dingen aan die van de oudste zijn geweest. En ook nieuwe dingen, gekregen dingen, tweedehands dingen van anderen...
Ik geef wel veel geld uit aan verantwoorde kleding (eco en fair trade), maar dat vind ik dan de vaak hoge prijs ook echt waard. Dan worden de juiste mensen er "rijk" van en niet de eigenaar van merk X of Y.

Alleen een feestsetje houd ik apart misschien, en verder hebben de kids gewoon hun kleren aan. Merk of geen merk. Ook als de oudste buiten speelt. Ik heb wel leukere dingen te doen dan mijn kind de hele dag om te kleden.

Ik hoop dat ik mijn kind(eren) zo op kan voeden dat hij zich in alle soorten kleren lekker voelt en dat hij zich kan verweren als anderen daar opmerkingen over maken. Dan bedoel ik niet dat ik hem ga leren dat hij een ander een stomp moet geven of moet gaan schelden als een ander dat doet, maar dat hij leert om zich er niet druk over te maken omdat er belangrijkere dingen in het leven zijn dan wat hij of een ander draagt.

Groetjes Dionne

haha dat shirtje met tractor en haan heb ik ook
heel gaaf, kreeg hem vorige week, wist dus niet eens dat het een zeeman was.

ik vind het soms wel eens een leuke sport, mooie kleding voor weinig vinden

Hier ook bijna geen merkkleding. Gewoon omdat ik weiger om er meer voor te betalen. Ik heb voor Floor wel een duurder setje gekocht omdat we een feest hadden en Tijmen heeft ook een prachtig mexxsetje, maar ik vind het gewoon jammer van het geld. Zeker bij Tijmen, die presteert het gewoon om in een half uur zijn nieuwe kleren te verpesten. Vorig jaar is mijn zusje getrouwd, ik had voor hem een prachtig duur setje in een boetiekje gekocht, maar voordat de foto's werden gemaakt kroop meneer over de zwarte bielzen in haar tuin en zat onder het pek wat ik er trouwens niet meer uit kon krijgen......
Dus bij ons ook Zeeman, Wibra, Hema en HenM. En onze kids hebben echt altijd leuke kleertjes aan hoor!
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan