<p>Hi dames!</p><p>Al dagen zitten wij met een dilemma waar we niet uitkomen. We zoeken al 2 jaar een huis en hebben nu geaccepteerd bod op een prachtig huis in den haag zeeheldenkwartier. We wonen nu prima in een mooi huur appartement en hoeven niet weg, maar willen zo graag kopen. Nu éindelijk gelukt!</p><p>Echter... Ik ben dan 32 weken zwanger (half okt), voordeel is dat ik nu niet werk dus veel tijd om rustig in te pakken. Én - het huis is perfect gerenoveerd, niks meer aan doen, kunnen er zo in.</p><p>Maar hoe zwaar gaat dit zijn, ondanks we niet hoeven te klussen? Fysiek gezien veel hulp maar mentaal... verhuizen en settelen/aarden in nieuw huis PLUS een baby die je wereld en relatie op z'n kop zet; is dat een recept voor overspannenheid? Ik heb daar wel een verleden mee. Ergens vraag ik me dus af waarom we dit overwegen, anderzijds is het zo'n mooi fijn huis en we zoeken al zo lang. Volgend jaar verhuizen mét dreumes is wellicht ook zwaar?</p><p>Heel erg benieuwd naar ervaringen en tips!! Want dit is onze eerste baby dus kunnen geen inschatting maken!</p><p>Veel dank alvast,</p><p>Claire </p>