Met 32 weken verhuizen...

<p>Hi dames!</p><p>Al dagen zitten wij met een dilemma waar we niet uitkomen. We zoeken al 2 jaar een huis en hebben nu geaccepteerd bod op een prachtig huis in den haag zeeheldenkwartier. We wonen nu prima in een mooi huur appartement en hoeven niet weg, maar willen zo graag kopen. Nu éindelijk gelukt!</p><p>Echter... Ik ben dan 32 weken zwanger (half okt), voordeel is dat ik nu niet werk dus veel tijd om rustig in te pakken. Én - het huis is perfect gerenoveerd, niks meer aan doen, kunnen er zo in.</p><p>Maar hoe zwaar gaat dit zijn, ondanks we niet hoeven te klussen? Fysiek gezien veel hulp maar mentaal... verhuizen en settelen/aarden in nieuw huis PLUS een baby die je wereld en relatie op z'n kop zet; is dat een recept voor overspannenheid? Ik heb daar wel een verleden mee. Ergens vraag ik me dus af waarom we dit overwegen, anderzijds is het zo'n mooi fijn huis en we zoeken al zo lang. Volgend jaar verhuizen mét dreumes is wellicht ook zwaar?</p><p>Heel erg benieuwd naar ervaringen en tips!! Want dit is onze eerste baby dus kunnen geen inschatting maken!</p><p>Veel dank alvast,</p><p>Claire </p>

Lastig zeg! Maar gefeliciteerd! Veel leuke nieuwe dingen!
Persoonlijk denk ik dat verhuizen met een dreumes zwaarder is, dan verhuizen met 32 weken en met z'n tweetjes. Als ik zou kunnen kiezen, zou ik er nu voor gaan.

Wij kregen ook de sleutel van ons huis toen ik 31 weken zwanger was.. het was even hectisch en geeft inderdaad veel stress maar ik ben nu zo blij dat we het toch gedaan hebben! Alles nog net klaar voordat de kleine er is straks

Wij gaan verhuizen als onze baby 2-3 weken oud is, geloof me ik zou tekenen voor verhuizen met 32 weken. 
Zorg voor een strakke planning en bereid alles goed voor. Verhuizen is altijd even stressen maar je zit (als het goed is) ruim 6 weken voor de bevalling dan wel in een heerlijk huis waar je al zo lang naar uit kijkt! 

Hoi! Ik ben verhuisd naar mijn vriend toen ik 28 weken zwanger was. Ietsje andere situatie dus wel, maar wel nieuw huis (voor mij) en nieuwe situatie (samenwonen) voor ons beiden. Het voordeel bij mij was natuurlijk wel dat ik de maanden ervoor al wel een soortvan kon voorbereiden - hij woonde er tenslotte al. Maar het idee van je moeten settelen op een nieuwe plek is wel min of meer hetzelfde denk ik. Ik vond het erg meevallen! Het is hoe dan ook je voorbereiden op een geheel nieuwe fase, waar je ook woont of gaat wonen is dat ‘nieuw’ en ‘heftig’. 
Wel genoeg hulp regelen! Maar dat snapte je zelf ook al wel ;).

Ik ben momenteel 31w en 3d zwanger. Wij zijn al 10 weken aan het verbouwen en ons huis is bijna klaar. Ik kijk erna uit om over 2a 3 weken er eindelijk te wonen. Het verhuizen zit ik niet tegenop. Maar de verbouwing heb ik wel tegenop gezeten. Ben blij dat het einde in zicht is en kijk erna uit om in ons nieuwe huis te gaan wonen. Dus als je niks hoef te verbouwen en alleen hoef te verhuizen denk ik dat het met 32w wel te doen is. En je dit aanbod dus zeker moet aannemen.
Succes! 

Ik ben momenteel 31w en 3d zwanger. Wij zijn al 10 weken aan het verbouwen en ons huis is bijna klaar. Ik kijk erna uit om over 2a 3 weken er eindelijk te wonen. Het verhuizen zit ik niet tegenop. Maar de verbouwing heb ik wel tegenop gezeten. Ben blij dat het einde in zicht is en kijk erna uit om in ons nieuwe huis te gaan wonen. Dus als je niks hoef te verbouwen en alleen hoef te verhuizen denk ik dat het met 32w wel te doen is. En je dit aanbod dus zeker moet aannemen.
Succes! 

Hi! Wij zijn ook verhuist toen ik 33 weken zwanger was. Ik vond het prima te doen, maar je moet vooral veel uit handen geven en bedenken dat als je mee wilt klussen, je dan een keer zo langzaam bent als normaal. 
Sjouwen met spullen en dozen gaat simpelweg niet. Muurtje sauzen of schoonmaken wil prima. Ik heb met 35 weken de trap nog in de verf gezet (verf op waterbasis), maar moet ook wel zeggen dat ik een super makkelijker zwangerschap heb gehad.
Ik zou het zeker liever weer zo doen dan met een kleintje!
Succes!!

Terug
Bovenaan