Met 32 weken verhuizen...

Ik zou 10000x liever verhuizen als ik zwanger ben dan dat ik dat moet doen met een baby/dreumes. Dus ik zou het zeker gewoon doen!!
Ja, het wordt druk en hectisch maar je hebt daarna als het goed is nog een week of 8 om alles klaar te maken.. dat komt echt wel goed hoor! 
Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap midden in een verbouwing geleefd, de babykamer was af toen ik 39 weken zwanger was. Dat was ook geen pretje allemaal en het was hectisch  last-minute werk... maargoed, het is gelukt ;)

Ik zou inderdaad ook eerder kiezen voor verhuizen als je zwanger bent ;) Ik heb bij mijn eerste zwangerschap met 34 weken nog de babykamer staan schilderen met mijn man. Uiteindelijk, toen onze zoon eenmaal geboren was, ons droomhuis gevonden, maar het was wel echt een klokhuis. We zijn flink aan de slag gegaan en toen onze zoon 6 mnd oud was, zijn we verhuisd. Nu hebben wij geen moeilijk kind en heeft hij zich prima aangepast, maar als we hadden kunnen verhuizen toen ik nog zwanger was, dan was dat wel makkelijker geweest. Enige voordeel was nu dat ik mee kon klussen, dat had ik in mijn zwangerschap denk ik niet zo veel kunnen doen (in ieder geval niet wat allemaal nodig was). Maar gelukkig is jullie huis al af, zoals je zegt! Je kunt, om stress te voorkomen, ruim op tijd beginnen met inpakken en zorgen dat alles klaar is. Ik denk dat als je eenmaal in je eigen huisje woont (la het echt je droomhuis is), je juist opluchting zult voelen ipv stress!

ik zou t doen! Voor een kind die er niks van begrijpt is verhuizen nog stressvoller denk ik. 32 weken dan heb je nog wel even als t goed is. Met hulp komt t vast goed! Geeft ook rust toch een fijne plek? 

Terug
Bovenaan