Herkenbaar! Wij gaan verhuizen als ik 33 weken ben, tweede week oktober. Krijgen de sleutel de 1e. Wij hebben lang getwijfeld of we dit wilden, maar besloten ook ons droomhuis er niet voor te laten schieten. Aan het huis hoeft bijna niks gedaan te worden, dat scheelt echt wel in de stress! Maar ik zie er ook tegen op hoor, ik doe graag veel zelf en dat zal niet gaan... 'orders uitdelen' en koffie zetten voor iedereen die komt helpen...
En we proberen alles zo rond mogelijk te krijgen, daarom hebben we nu ook gekozen voor een verhuisbedrijf en niet zelf sjouwen. Ook zorgen we dat we alles voor ons kleintje in huis en besteld hebben (babykamer wordt in nieuwe huis bezorgd), de adressenlijst klaar is en de kaartjes klaarstaan in september, zodat we echt alleen maar 'verhuisstress' hebben tzt!
Ik vind het jammer dat er hier niet in huis door het kamertje lopen dat straks de babykamer is, maar de gedachte aan ons mooie perfecte huis en onze nieuwe fijne start met ons drietjes straks doet een hoop goed! Mocht je er over willen kletsen, let me know! Spannend is het wel...!