Met beide benen op de grond gezet...........................

A

Anoniem

Guest
Vandaag de uitslag gekregen van het zaadonderzoek en de bloedonderzoeken die we beide ondergaan zijn. Tot ons grote verdriet vertelde de gyn dat we op de natuurlijke manier 2% kand hebben om zwanger te raken, met andere woorden, er zou een wonder moeten gebeuren.............................

Volgende maand nog 1x zaad onderzoek, is volgens de gyn standaart. Maar ze vertelde ons en kregen de boeken mee dat we in aanmerking komen voor ivf icsi. De gewone ivf behandeling is ook van de baan, ivm het erg slechte zaad van mijn vriend.

Advies van de gyn: samen een weekendje weg en alles eens  goed  op een rijtje zetten.

Ben behoorlijk van slag we zullen veel moeten gaan praten samen en afwegingen maken.

Ik hou jullie op de hoogte!
x-Mees

Jeetje Mees,
Ik kan me voorstellen dat jullie je echt goed k**** voelen vandaag. Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben en er goed over kunnen praten wat jullie nu willen. Nu eerst even van alle schrik bekomen en geef de moed niet op he.
Veel liefs,
Danielle

Ooooh Mees wat vreselijk! Wat een kl*te berichten.....
Weet niet goed wat ik moet zeggen.

Misschien een domme vraag, maar slikt je vriend zink en foliumzuur?? Dat is erg goed voor de kwaliteit van het sperma.

Heel veel sterkte meis.

Liefs en een dikke knuffel,

TeHa

Lieve Mees

Wat een ontzettend rotnieuws hebben jullie te horen gekregen zeg. Ik leef met je mee en ik hoop dat jij enje man er goed over kunnen praten

dikke kus

Ik kan me voorstellen dat jullie onderste boven zijn van zulk slecht nieuw. Balen zeg, maar 2%. Dat zou inderdaad wel een klein wonder zijn. Goed advies om samen even alles op een rijtje te zetten en te bedenken wat jullie voor stappen willen ondernemen om zwanger te willen worden.
Sterkte!
Juup

hee,

wat een rot nieuws zeg.
Hopenlijk hebben jullie steun aan elkaar.
Veel sterkte!

Liefs Sterre

Lieve Mees,

Wat een rot nieuws zeg.
Jeetje ik heb er geen woorden voor.
Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en dat het helemaal goed komt!

Veel sterkte,

liefs Bibbi

Terug
Bovenaan