Met beide benen op de grond gezet...........................

He Mees,

Jee wat een vervelend nieuws allemaal zeg!!
Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd!

Gr Ilona

hoi mees

wat een rot bericht en het komt me bekent voor mijn zusje en haar man hebben het zelfde ook hij heeft te weinig en te zwak  zaad.
maar ga idd lekker op vakantie en zet alles goed op een rij wat je wil voor behandelingen.
mijn zusje heeft dat dus niet gedaan en was zo bezig met kinderen krijgen dat ze nu helemaal depri is en niet eens van de gyn mag beginnen met icsi. dus blijf aub met allebei de benen op de grond en heb veel steun aan elkaar en praat er veel over.
het is gewoon heel naar en als ik dat zie bij hun het lijkt wel of ze elkaar de schuld geven maar je kan er niks aan doen.
geniet van het leven zoals het loopt en ik hoop voor je dat je ondanks het slechte nieuws dat je later met hulp toch een mooi kindje kan krijgen.

groetjes kristel

Lieve allemaal, ontzettend bedankt voor de lieve berichtjes! Wat fijn zo'n forum, heb vannacht bijna alleen maar kunnen huilen en praten. Moeten echt alles eens goed op een rijtje zetten wat betreft onze keuze. Hoe ver willen we gaan, wat voor troep moet ik allemaal slikken en mezelf injecteren........

Tja, de keuze zal niet makkelijk zijn. Maar samen komen we er wel uit, gaan lekker een weekendje weg.

Ik hou jullie op de hoogte!
Nogmaals badankt voor de lieve woorden!
x-Mees

Hoi, wat een ROT-nieuws zeg!!!

Sterkte ermee meissie, dit moeten jullie toch echt 'even' verwerken lijkt me...

Liefs Bloempje

hoi hoi

jeetje meid , wat een teleurstelling.........

inderdaad kan me voorstellen dat je nu even met zijn tweeen weg wil om alles even op een rijtje te zetten...

weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen.......

denk aan jullie

liefs tobi

he meid...
wat een rot nieuws...
ontzettend veel sterkte toegewenst de komende tijd!!!
veel liefs lonneke

Meid

Dat lijkt me zo erg als je dat te horen krijgt!!!

IK hoop dat je toch gewoon kinderen kan krijgen en dat je ook een mooie zwangerschap krijgt.
Zij het met of zonder hulp!!!

Meis succes en sterkte.

Liefs Alma

Hoi lieve Mees, dit had ik absoluut niet verwacht zeg. Wat verschrikkelijk rot voor jullie! En dat net terwijl je weer een beetje nieuwe hoop had gekregen! Het is af en toe allemaal zo oneerlijk!
Ik hoop voor jullie dat jullie er met z'n tweetjes uit komen, sterkt meis!
Kus Nicole

Terug
Bovenaan