Met beide benen op de grond gezet...........................

Lieve Mees,

Wat erg: echt vreselijk voor jullie!!! Ik ben er ook helemaal kapot van. Dit had ik gewoon nooit verwacht!!!! Ik dacht bij onze forumdiscussies altijd dat het bij ons 2 gewoon wat langer duurde...... Vreselijk dit!!! Lieve Mees, ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben en dat jullie er samen uitkomen en inderdaad ook even weggaan met zijn 2en! Hopelijk kunnen jullie toch op een andere manier nog snel zwanger  worden.

veel liefs,
Kim  

Wat erg! Ook ik heb geen woorden! veel sterkte om dit te verwerken samen, veel liefs en een knuffel, Emmie

Ik wens jullie heel veel sterkte toe!! Dat zullen jullie nu wel nodig hebben. Hopelijk mag het op de andere manier wel mogelijk zijn!

Veel liefs Suus

Lieve Mees,

Wat een klap voor jullie! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Alleen dat ik het heel vervelend voor jullie vind. Hebben jullie het er al een keer eerder over gehad wat jullie zouden willen als het niet ging zoals gehoopt? Wij wel. Maar ik heb makkelijk praten. Er loopt hier al een kleine rond.
Heel veel sterkte de komende tijd met het verwerken van deze schok, en met het nemen van een beslissing.

Groetjes, Kat

hoi,
he wat jammer voor jullie,
ik leef met jullie mee, en wens jullie veel sterkte toe in de moeilijke tijd en met beslisingen, maar er even tussen uit is wel een goed idee, kunnen jullie het even laten bezinken
toi toi
tommie

Oh meis, ook ik weet nu eens een keer niet wat ik moet zeggen.............
Wat een tegenvaller voor jullie zeg! Maar ik weet zeker dat jullie er samen uitkomen, en dan kunnen jullie door.......
Heel veel sterkte de komende tijd en neem even lekker een periode voor jullie samen.

Veel liefs en dikke knuffelsAnnet

hi Mees,

dit is idd niet leuk!!
ik hoopte zo voor je dat het snel raak zou zijn.
weet ook eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen...

dus laat ik het maar hierbij,

ik wens je veel sterkte en rust,

en je kan altijd op onze schouders tikken als je gewoon ff wilt kletsen...

liefs Bri

Ha Mees

Heel veel sterkte toegewenst voor jullie allebij dat is heel vervelend
voor jullie ik hoop dat jullie dit vreselijke nieuws weer gauw te boven
zullen komen. Vee succes.

Veel liefs Ronda

Terug
Bovenaan