Met elkaar afspreken? Komt allen, komt allen!

Dit zijn gekopiëerde stukjes tekst uit een ander topic. De conclusie is dat het misschien leuk is om eens met elkaar af te spreken? Dus lees dit en reageer...want hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Groetjes,

Eveline

Hallo,

Ik las in de topic "hoe wonen jullie"dat er naast woedel en roAn05 ( Rosanne en Annemieke) dat er nog meer meiden in brabant wonen.
Wij dachten erover om eens een keer met elkaar af te spreken. Maar misschien willen er meer meiden uit brabant ( iedereen is welkom) een keer afspreken. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.

Dan kunnen we elkaar leren kennen en misschien klikt het wel en kunnen we naast dit forum ook nog ervaringen met elkaar delen.
Ik hoor graag van jullie.
Groetjes Linda
PS: iedereen is natuurlijk welkom.

Hoi,
ik woon dan wel in Limburg, maar het lijkt me echt leuk om met iedereen af te spreken.
Misschien kunnen we een beetje een centraal punt pakken. Lijkt mij hardstikke leuk om te doen.
Groetjes Veerle

Een centraal punt pakken is geen slecht idee. Dan kunnen we elkaar allemaal zien. Ik vind het een leuk idee.
Laat maar horen wie er iets wil afspreken en waar je vandaan komt. Dan kunnen we van daruit een central punt kiezen.
Groetjes linda

Hallo

Een centraal punt... Als ik denk aan iets in Eindhoven omdat 4 van de tot nu toe 5 dames uit eindhoven komen, ben ik dan gemakzuchtig... ???
Ik heb nl wel al een idee en buiten eindhoven ben ik niet zo bekend. Ik doe maar een voorstel: Listers parkzicht? Dat is een hotel/lunchroom, kan je lekker zitten en er tegenover is een park. Parkeergelegenheid voor de deur.

Misschien kunnen we ook van uitwisselen welke dagen geschikt zijn, als we over de dag eens zijn, kunnen we later een datum prikken. Ik kopieer dit bericht naar beide discussies ('aan alle brabantse dames' en voor 'RoAn') Laten we de reacties alleen bij 'voor alle brabantse dames' zetten, anders wordt het zo'n zootje.

Ik ben makkelijk! Omdat ik nog niet werk, kan ik alle dagen. Eventueel ook het weekend, maar mijn voorkeur gaat uit naar doordeweek.

Ben benieuwd naar de reacties!!!

Groeten
Rosanne

Deze niet-brabantse is vrij op maandag en donderdag. En vanaf 9 juli ben ik weer 7 weken de hele dag vrij (maar van 1 tot 15 augustus op vakantie).

Lijkt me  ontzettend leuk!! Ik werk onregelmatig dus heb geen vaste dagen. Zeg maar waar en wanneer hihihihi
Zou leuk zijn als er meer mama's dit leuk vinden!

groetjes Sonja

Oh jee... en ik vond het zo heerlijk om hier anoniem mijn onzekerheden te spuien.........
Spannend spannend. Maar ik denk dat ik het misschien wel heel leuk vind!
Gr Irene

Lijkt me echt superleuk. Alleen het zoeken van een geschikte locatie die een beetje centraal is lijkt me lastig. A'dam is vanaf hier toch al gauw 2 uur (of meer rijden) en dat vind ik toch echt te veel.
Groetjes Veerle

Nou, ik sjees wel hoor, dus zeg maar waar! Esther slaapt tegenwoordig achter in de auto (de wonderen zijn blijkbaar de wereld nog niet uit), dus die trekt het vast wel!

Het lijkt mij ook erg leuk! Ik moet het alleen wel minimaal een week van tevoren weten ivm het van boord gaan. Voor mij maakt het niet echt uit waar het is, want ik moet er toch voor uit Duisburg komen. (Of ik ga wat eerder van boord en kom uit Huizen, maar ja... dat is toch in het midden van Nederland.)

Groetjes Ilona

het lijkt mij reuze leuk om jullie eens en de kids natuurlijk te ontmoeten ik doe graag mee ik kan alle dagen wel behalve op maandag en woensdag verder kan ik altijd wel iets regelen hier qua vervoer en overblijf voor de oudste;-)

ik hou het wel ff in de gaten ;-)

Een week van te voren weten is echt te laat voor mij hoor Ilona, dus ik ga er vanuit dat als we wat plannen dat gewoon echt weken/maanden van te voren is. Anders lukt dat volgens mij echt niet.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan