Met elkaar afspreken? Komt allen, komt allen!

Heb geen rijbewijs....
ik sluit me aan bij Gienie en Kari, ik wacht even af of het per ov goed te doen is voor mij. Overigens lijkt het me slim een datum te prikken, bij succes idd nog een keer.
Of je prikt er twee idd.
Wilde gok: een zaterdag in juli?

Gr Irene

hoi,hoi,
Leuk om te lezen dat er toch veel mama's zijn die eens af willen spreken. Den bosch lijkt me prima. Een zaterdag in juli ook goed en nu nog een datum hihihi
Voor mij geld ook als ik iemand op de route ergens kan ophalen doe ik dat graag. Ik woon vlakbij een station, misschien kan ik daar iemand ophalen.

groetjes Sonja

Ik vind het allemaal prima. Ik kan niet op dinsdag en vrijdag. Dan werk ik. Alle andere dagen zijn prima. Mij maakt het niet ui waar we afspreken.
Een zaterdag in Juli is een goed idee.
Den Bosch is oke. Dan wel in de buurt van een park ofzo. Fijn om te wandelen en misschien te picknicken.
Laat mar weten.
Groetjes linda

Ik kan ook altijd iemand meenemen als dat nodig is. In mijn auto kan ik best nog een extra kinderwagen kwijt. En da natuurlijk nog een maxicosi en een mama. Ik woon in Geldrop. Ik lees het wel
gr linda

Haihai

Ik ga gewoon de knoop doorhakken!

ZATERDAG 21 JULI 2007, omgeving Den Bosch!

Tijd en plaats zal nog volgen, want dat moet ik nog gaan uitzoeken. Of is er iemand die ook graag wat regelt????? Als niemand zich aanbiedt, ga ik het volgende week uitzoeken. Ik zal een nieuwediscussie hierover starten om te melden wie komt en wie met elkaar kan meerijden.

Groeten

Rosanne

Terug
Bovenaan