Met elkaar afspreken? Komt allen, komt allen!

Ik pas me ook aan,als ik het ver genoeg van te voren weet kan ik meestal wel iets regelen,ben eigen baas haha.
Ik hou het ook wel even in de gaten.

Groetjes Mikkie.

hallo
ik wil ook wel komen.lijkt me erg leuk.maar ik kom uit de betuwe en ben niet zo'n autorijheld.in mn eentje treinde ik het hele land door.maar met boas 2 uur in de trein...ik geloof niet dat ik daar opgewonden van word.ik volg de ontwikkelingen van de afspraak wel vanaf de zijlijn en als ik het zie zitten om af te reizen laat ik het wel horen

Hoi

Lijkt me leuk om een keer af te spreken. Maar ik zie het ook niet zitten om lang te reizen dus mocht mij het ontmoetingspunt aan spreken ben ik zeker van de partij

Woon trouwens in het westland (bij den haag en hoek van holland)

Nou ik volg het op de voet en ik merk wel als er iets is afgesproken

groetjes annegien

lijkt mij ook gezellig. Ik kom uit west Brabant maar wil best een stukje rijden hoor. Als het wat verder van te voren is kan ik eventueel een extra creche dag regelen voor de oudste

groetjes Kim

Wat is het meest centraal voor de mensen die verder moeten reizen dan? Is Den bosch oke? Zijn er mensen uit Den Bosch die een leuke plek weten? Iets dat makkelijk bereikbaar is, parkeergelegenheid, kindvriendelijk en leuk voor de mama's?

Ik had bedacht om in Eindhoven gewoon een dag te plannen en te reserveren en dan maar zien wie er verschijnt. Maar nu lees ik dat er meer mee willen die van verder moeten komen. Wat centraler is dan wel zo sociaal!
Of is er genoeg animo voor Eindhoven en organiseren we bij succes een andere in het midden van het land??? In Eindhoven dacht ik aan Listers Parkzicht (hotel/lunchroom bij een park), de Leemerhoef vlakbij Eindhoven (een kindvriendelijk restaurant).

Overgens vraag ik me ook af: Kan je bij zoveel mensen uit het hele land ooit iedereen tevreden stellen? Is het niet handiger om gewoon echt een datum en plaats te prikken, wie het leuk vindt, komt en wie niet kan of het te ver vindt: we doen dan bij succes een andere keer ergens anders.

Ik hoor het wel

Rosanne

Hallo allemaal,

Ik kan me helemaal vinden in het idee wat Rosanne aandraagd.   Dit was eigenlijk in het begin ook het plan. Om in Eindhoven iets af te spreken. Maar nu blijkt dat er behoorlijk veel animo is om met elkaar af te spreken. Dus als die eerste keer bevalt, kunnen we de volgende keer afspreken in een andere plaats. Zo kun je eigenlijk heel Nederland doorkruizen. En iedereen kan op het laatste moment bepalen of je wel of niet gaat.

Dus ik ben voor deze opzet. Wie nog meer?

Groetjes,

Annemiek

Mij lijkt het ook prima ik denk dat je twee data's moet prikken (de locatie moet dan al bekend zijn)
En de data dat de meeste mensen kunnen door laten gaan. Ik zou denk ik wel een weekend pakken dan hebben de meeste mensen vrij ( de meeste zijn denk ik al aan het werk, als je tenminste werkt )

Als je een locatie kiest moet het wel een park of wat dan ook; niet ver verstopt zitten.
Een beetje centraal bijv vlakbij een station, hotel etc

groetjes annegien

Hoi allemaal,

is het dan slim om een datum te gaan prikken? Ik zat trouwens te denken dat als ik iemand mee moet nemen, als ik ergens langs rijd, dat voor mij geen probleem is. Als mensen daarmee geholpen zijn, tenminste. Voor mij maakt de afstand niet echt uit, dus Eindhoven is voor mij best, maar Den Bosch ook! Ergens in juli, ofzo?

Nou ja, ik houd het wel in de gaten.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan