Met hoeveel weken zijn jullie bevallen???


Hoi dames!

Dit geldt natuurlijk alleen voor die meiden, die al kids hebben natuurlijk! Omdat ik zelf grote kans maak op een vroeggeboorte, vroeg ik mij af met hoeveel weken jullie zijn bevallen? En of alles goed is gegaan. En als er dames bij zijn met een vroeggeboorte, wat was hier de reden dan van?
Hihi, ja, sorry, ben errûg nieuwsgierig!

Liefs Cody
 
42w+4d.. in September vorig jaar dus in de hitte overtijd.. hoezo, enkels?



Wat zo irritant is is dat je overal leest/hoort dat het vanaf 38 weken 'kan' en dat je dus denkt: Kom maar op!

wachten.. wachten... oh hee uitgerekende datum!

wachten... wachten... de tijd overtijd duurt voor je gevoel even lang als de hele zwangerschap zelf.



Ik hoop dat je op tijd bevalt!

 
Hallo,

Vorig jaar maart is mijn zoon na 42 weken en 5 dagen gehaald via een keizersnede. Werd met 42weken en  4dagen ingeleid 's morgens. Eind van dag 2 kreeg ik koorts....
Vandaar dus....

Groetjes,
Winnie
 
hallo ben vorig jaar op 2 mei bevallen van een dochter met 37 weken en 1 dag. en het was een super snelle stuitbevalling .

ben nu bijna 34 weken zwanger van weer een kleine meid,
groetjes kim
 
Hoi Cody,

Ik ben van mijn zoontje(bijna 7 jaar geleden) met 37 weken en 1 dag bevallen.
De enige reden hiervoor was gewoon omdat `s-morgens om half 7  mijn vliezen braken en de volgende dag is hij om 9.05 uur geboren.
En nu ben ik zwanger van mijn 2de kindje en ben 36 weken zwanger.
Je snapt natuurlijk wel dat bij mij de zenuwen ook een beetje beginnen te komen.
Ik hoop dat ik volgende week lig te puffen want dan ben ik er vanaf en kan ik gaan genieten van onze kleine hummeltje.
Groetjes Anja
 
Hoi Cody,

Ik ben met 40 weken en 2 dagen bevallen. Officieel dan. Want hij was eruit en de vk zei, hij is geen 2 dagen, maar 2 weken te laat (en dat klopte weer met mijn berekening). Dus nu ga ik maar rekenen op zeker 2 weken te laat.

Wordt dus of kerst of oud en nieuw..zucht
Groetjes Renske
 
Hoi cody,

ik ben in december 2003 met 35 weken bevallen van mijn zoontje ivm hellp-syndroom met daarop volgend een spoedkeizersnee. Nu ben ik zwanger van de 2e en ga zoiezo niet overtijd lopen maar weer zo vroeg hoeft niet van mij, vanaf 38 weken mag het komen. Mijn zoontje heeft nog 4 weken in het ziekenhuis gelegend ivm ademhalingsproblemen. Na inspanningen was hij zo moe dat hij te diep in slaap viel en "vergat"te ademen, met stimulatie "Codeine" is alles goed gekomen en is hij nu een stevige vrolijke knul

Maak je niet te druk om de vroeggeboorte, want als ze weten dat het vroeg is dan krijg je hormonen (geloof ik) om longen ed te rijpen.

Succes

Groetjes carreen
Mama van Sebastiaan (19 mnd), zwanger 27 weken en 3 dagen
 
Hoi Cody,
Op 6 oktober 2004 na 39 weken en 3 dagen bevallen van een kerngezonde dochter. Moest naar het ziekenhuis omdat ons meisje niet goed lag, maar aangekomen in het ziekenhuis bleek dat ze goed gedraaid was tijdens de rit. Al met al een vlotte bevalling voor een eerste. 's Ochtends om 10.45 uur vliezen gebroken (nog geen weeen) en 's avonds om 22.52 is ons meisje geboren.
Groetjes Daantje
 
Terug
Bovenaan