Met hoeveel weken zijn jullie bevallen???

hallo cody

mijn dochtertje is op 26 jan' 03 ,na 37 weken en 2 dagen geboren.
Dit ...omdat mijn vliezen gebroken waren.
Ze was erg klein..2345 gram.Maar ze deed en doet het nog steeds uitmuntend goed.
Op het consultatie bureau hebben ze lang gezegd dat ze qua gewicht onder het gemiddelde zat,maar als je kind goed eet etc....dan is het toch goed.
Ze is gewoon een tenger gebouwd meisje.

groeten danielle
 
Hoi,

Ook ik had al vroeg regelmatige harde buiken(vanaf de 28e week)
heb erg veel rust gehouden, moest ook wel vanwege bekkeninstabiliteit.
Rico is uiteindelijk 11 dagen voor de uitgerekende datum geboren, hij is nu alweer 15weken.

Veel rusten dus.

Sterkte,
 
Jeanette
ps. ik zet in een nieuw onderwerp de link naar de website van de april 2005 baby's, kun je zien waar je het allemaal voor doet
 
Hallo Cody,

Ik ben bevallen op 6 februari 2004 van een dochter na een zwangerschap van 35 weken.
Mijn vliezen braken en in het ziekenhuis bleek dat de navelstreng naar beneden was gezakt en dat ik niet gewoon kon bevallen. Ook was de hartslag van mijn dochter rond 190, te hoog, hoort ongeveer 140 te zijn geloof ik.   Het werd een spoedkeizersnede Achteraf bleek ik Hellp-syndroom te hebben gehad. Mijn dochter ws 41 cm en woog 2030 gram. Ze heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen en toen mocht ze mee naar huis! Het is een vrolijke meid van bijna 18 maand en heeft geen last van achterstand.

Mijn moeder heeft vroeger 2 keer een kindje verloren rond 26 weken zwangerschap. Dit is door een ander probleem gekomen dan met mij. Het stond niet in verband met elkaar!

Liefs Suzan
 
Terug
Bovenaan