Met hoeveel weken zijn jullie bevallen???

Hallo Cody,

Het is voor mij alweer even geleden...

9 jaar geleden ben ik bevallen van een dochter met 40+5 weken. Een vlotte bevalling in 4,5 uur tijd! Ze lag wel met een armpje omhoog geklapt. Verder alles ok.

7 jaar geleden bevallen van nog een prachtige dochter met 39+6 weken. Een supersnelle bevalling van een uurtje (wel drie dagen flinke naweeen gehad!)

En nu... 32+6 weken zwanger van de derde, een jongetje! Ik begin al een beetje met aftellen en hoop dat de bevalling niet nog sneller zal gaan!!!

Wat is de reden dat je een vroeggeboorte verwacht? Succes met de rest van je zwangerschap en geniet ervan!

Groetjes, Hille
 
hallo        
ik ben met 39 weken en 5 dagen bevallen.
alles ging op zich goed, alleen ntsluiting schoot niet op
heb er in totaal 29 uur over gedaan

groetjes manuela 22 weken en 1 dag
 
Hoi,

Ben van de eerste (12 jr geleden) bevallen met 38 weken, 5 uur over gedaan.
De tweede (7 jr geleden) verwachte ik eigenlijk ook vroeger, maar die kwam met 40,4 weken en daar heb ik 4 uur over gedaan.
Nu 34 weken zwanger van de derde en die gaat met 38 weken ingeleid worden ivm zwangerschapsuiker. Bij de eerste 2 ook wel een beetje last van gehad, maar toen hoefde ik nog geen insuline te spuiten. Dus vandaar niet eerder ingeleid.

Groetjes,
Sandra
 
Hoi Cody,

Mijn zoon is  na 36 weken + 6 dagen geboren. Vooraf is er wel het nodige aan vooraf gegaan. Rond 30 weken ben ik opgenomen in het ziekenuis wegens premature weeën. Heb toen longrijpertjes gekregen en weeënremmende pillen.

Gelukkig is de dreigende vroeggeboorte gestopt en mocht ik weer naar huis. Weliswaar ook daar moest ik het rustig aan doen.  Maar na 7 weken plat liggen, ging ik weer wat bewegen en toen is ook direct de bevalling op gang gekomen.

Succes verder! En weet dat het ziekenhuis je heeeel erg goed in de gaten houd bij een dreigende vroeggeboorte. Ze nemen absoluut geen risico!

Sterkte,
Joline

 
Hoi,

Mijn naam is Mascha en ik ben  op zondag 1 augustus 2004 bevallen van een hele mooie meid. Na een zwangerschap van 40 wkn +   8 dgn. Om 14.00 uur  waren mijn weeen begonnen en 's avonds om 22.39 uur is ons meisje geboren. Ze woog 3090 gram en was 51 cm lang. Dus ze wordt over 12 daagjes 1 jaar. De tijd vliegt voorbij. Ze weegt ondertussen 10210 gram en is 79 cm lang. De bedoeling was eigenlijk om thuis te bevallen maar  nadat de vk mijn vliezen had gebroken bleek dat ze  in het vruchtwater gepoept, dus ik moest met  4 cm ontsluiting nog naar het ziekenhuis dat was niet echt prettig, maar met 4 persweeen is ze geboren. Daarna ben je alles weer heel gauw vergeten.
 
Groetjes Mascha
mama van Lincy
 
Hoi ik ben met 41 weken bevallen. Ik dacht echt dat het eerder zou komen, gevoelsmatig dan. Maar ik was op 11-8 uitgerekend en mijn zoontje werd op 17-8 geboren (2003). En het was heerlijk warm die zomer
 
Ik ben met 38+1dag bevallen met een geplande keizersnede. Vanaf week 28 lag onze kleine in stuitligging, na een aantal draaipogingen werd duidelijk dat meneertje geen zin had om ondersteboven te liggen, hihi. Toen mochten we zelf kiezen voor een keizersnede of een natuurlijke bevalling en wij hebben gekozen voor een keizersnede.
 
Hoi allemaal,


Ik ben op 14 maart 2005 bevallen van mijn zoontje Bram na een zwangerschap van 39 wkn en 5 dagen.
Netjes op tijd dus.
Bevalling ging ook heel snel,  om 1:45 zijn de weeën begonnen en om 8:15 is bram geboren.

Groetjes van Ilona, mama van Bram
 
Terug
Bovenaan