Met hoeveel weken zijn jullie bevallen???

Hoi Cody,

Ik ben met 42 weken bevallen, dus ook geen vroeggeboorte verhaal. Ik ken wel iemand die 6 weken te vroeg is bevallen! Geen pretje en het kindje moest lang in het ziekenhuis blijven, maar hij doet het nu fantastisch!!

Hi

Ik ben ook met 37 en 5 dagen thuis bevallen. Mijn zoontje kon inderdaad niet uit de borst drinken, snapte er werkelijk niets van. Hij was ook echt nog niet van deze wereld zei de verloskundige. Hij deed het wel goed verder hoor. Hij was 48 cm en 3125 gram. Keurig dus. Hij werd wel heel erg geel (wij dachten dat het een mooi gezond kleurtje was...) en kreeg een beetje te lage suikerspiegel (bijvoeding gekregen) Dat gele duurde wel 9 weken, toen was het pas weggetrokken.
Daar ik ook vlakke tepels heb, lukte het hem na een paar dagen en weken nog niet om uit de borst op een gewone manier te drinken. Ik was al begonnen met tepelhoedjes na 6 dagen. Met hoedjes ging het prima! Dus heb ik besloten om het met tepelhoedjes te doen, en dan elke dag een keer zonder aanleggen. Maar na 5 weken lukte het hem nog niet. Dus heb ik drie maanden met tepelhoedjes gegeven, dit ging prima.
Daarna ben ik gaan afbouwen omdat ik weer moest werken.

Groeten titiana

Hoi Allemaal,

Mijn zoontje is met 42 weken  en 2 dagen ter wereld gekomen, na een vreselijke bevalling die eindigde in een keizersnede.
Vreselijk vond ik het lange wachten en hij was ook ruim 8 pond.

Ben nu bijna 7 weekjes zwanger en moet er niet aan denken dat ook deze zolang blijf zitten!!!

leuk om al die bevallingsverhalen te lezen zeg.
Mijn dochtertje kwam met 37 weken op de wereld.3250 gram.
Ik had hoge bloeddruk en moest voor controle naar de gyneacoloog, daar wachtend in de wachtkamer braken mijn vliezen!!!!
achteraf maar goed dat ik al in het ziekenhuis was, ik wilde graag thuis bevallen, maar na een hele nacht weeen kwam ze de volgende ochtend met veel geduw en getrek op de wereld. Haar schoudertjes zaten klem en ze kwam met weinig ademhalen op de wereld.
Meteen werd ze bij mij weg gehaald om haar bij te brengen. de ergste minuten van mijn leven, lag alleen maar te roepen dat ik mijn kindje wilde.
Mijn moeder was bij de bevalling en ging naar de kleine toe, zij mocht haar wat zuurstof geven en toen kwam ze bij.
Ik ging door al het geduw en getrek erg veel bloed verliezen (bijna 2 liter) maar na een vermoeiende bevalling en pijnlijke kraamtijd (veel hechtingen) heb ik een schat van een dochter, nu al weer 9 maanden en ik geniet er iedere dag van, ik zou de bevalling zo weer doen wat je er voor terug krijgt is zoooo mooi.

Hoi Cody

Nu met 5 maanden zit mijn schatje al in maatje 68. De kleertjes van maat 50/56 heeevt hij denk ik een maandje of 1,5 gedragen. Niet echt lang dus, maar hij was bij de geboorte ook al 8 pond. Als je een klein kindje krijgt zal die wel veel langer doen met de kleertjes

Groetjes
Caroline

Hay Caatje,

hihi, da ´s inderdaad snel gegaan zeg! Met 5 mnd al mt 68! Als die van ons zo doorgroeit als ze nu doet, dan wordt het ook een grote boef hihi!
Naja, ben ook maar gestopt verders kleertjes te kopen.

En een leuke verhalen allemaal zeg! Leuk om ze te lezen!

Nou, geniet er allemaal lekker van, hoop over 1,5 maand ons boefie ook in de billen te knijpen

Groetjes Cody

Hoi,

Mijn eerste met 39,3 en de bevalling duurde 4 uur. Hij woog 3940 gr en was 48 cm lang.
De tweede met 39,4 en de bevalling duurde, ja ja, 50 minuten. Hij woog 3800 gr en was 47 cm lang. Alle twee kleine dikke proppies, maar wel lekker.

Liefs, Nelle

Mijn oudste dochter is met 38+5 gehaald met de keizersnee i.v.m. stuitligging. Ze zat nog helemaal onder het smeer, was duidelijk nog niet helemaal af. Ze woog 3360 gram.

Mijn jongste dochter is met 41+5 met een inleiding gehaald. Vanwege de eerdere keizersnee wilde de gyn mij niet langer laten lopen. Ze is via de natuurlijke weg geboren en woog 4330 gram. Ik had nog genoeg vrachtwater, de placenta werkte nog volop, dus ze had zo nog een week kunnen blijven zitten. (en het overtijd lopen vond ik deze keer heerlijk!! hihi!)

Maar ik heb dus 2 kantoortijden kids hihi!

Groetjes Jolijn

Terug
Bovenaan