Met hoeveel weken zijn jullie bevallen???

Hoi Cody,

de 1e keer beviel ik bij 22 weken, plotseling om 23uur begon het, om4.00 was hij er, dat heeft hij niet overleefd. Ze ewten niet waarom dit gebeurde. De 2e keer is mijn baarmoedermond elke 2 weken gecontroleerd, dat ging allemaal prima. Maar bij 31w+1d braken min vliezen en belande ik in het ziekenhuis. Ondanks alle weeenremmers begon bij 31w+6d de bevalling toch, rond 23.30 kwam de pijn, om 3 uur was er nog geen ontsluiting, om 6uur al volledige ontsluiting en om 6.55 was de kleine er. 1950gram, wel zelf meteen aan het ademen en huilen. 2weken couveuse en 2 weken warme kamer en toen kregen we onze miniman mee naar huis. Hij is nu 1,5 en niet echt groot, maar dat kompenseert hij goed door zijn grote mond, wat praten doet hij nog niet echt, maar hij maakt heel goed duidelijk wat hij wil. Niks mis mee meer.
Het was wel vermoeiend in het begin, steeds op en neer naar het ziekenhuis, dus als het lukt, hou je de kleine nog maar lekker in je buikje! Maar er zijn in elk geval ook zat prematuurtjes waar het heel goed mee gaat, dus laat je niet te gauw bang maken, en je bent al een mooi eind op weg....

Succes

Hoi,

Ben met 37 wkn en 4 dgn bevallen. 's Ochtends in het ziekenhuis geweest en daar hoorde we dat de kleine in een stuit lag. Afspraak gemaakt voor de volgende dag om te draaien maar in de middag braken mijn vliezen (16.30) Gelijk naar het ziekenhuis omdat de kleine niet was ingedaald. Om 17.00 begonnen de weeen en direct om de 3/4 min. En ook 2 a 3 achter elkaar. Toen moest er besloten worden een stuit of een keizersnede. Heb gekozen voor een stuit. om 20.15 had ik 10cm en mocht gaan persen. Helaas was ik na een half uur nog niet op de helft en is onze dochter om 21.15 met een keizersnede geboren. Een stuitbevalling moet nl binnen een uur klaar zijn anders komt de kleine in gevaar. Al met al is het erg snel gegaan.

Groetjes
Marieke en Floortje

Hoi,
Bij m'n dochter ben ik 2 dagen te vroeg bevallen.
Het was heel grappig ik werd wakker om 5.30 en had wat kramp, daarna nog 2 keer tot dat ik om 6.15 besefte, he dit zou het wel eens kunnen zijn. Heel spannend vond ik dat!
Uiteindelijk is ze na een niet al te makkelijke bevalling, 18 uur later te wereld gekomen, maar ik vond dat zo'n intens moment toen ze op mijn buik was gelegd, dat ik tegen m'n man zei dat ik dit gelijk weer wou, dat kon hij zich nou niet echt voorstellen, na 4 uur persweeën, een rit met de ambulance naar het ziekenhuis, weeënopwekkers, de "knip" en uiteindelijk de vacuümpomp, maar toch was het echt zo.
Nu ga ik dat  moment dus voor de tweede keer mee maken, zie er erg naar uit, ben nu  38 wk + 2 zwanger. Ik hoop dat het niet al te lang meer blijft zitten, m'n dochter was ruim 8 pond bij de geboorte en de verloskundige had deze baby al op 6 pond geschat met 36,5 week...
groetjes Jolanda

Hallo allemaal,

Ik ben met 37.5 weken bevallen via de keizersnee.
Mijn zoontje woog 1845 gram en was nog geen 44 cm.
Ik had zwangerschapsvergiftiging.
Inmiddels is mijn zoontje 4,5 maanden en weegt 6500 gram en is ruim 63 cm.

groetjes Brenda.

quote: Cody schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-07-2005 16:43:25'));

Hoi hoi dames!

Sta met deze vraag ook al op zwanger forum, maar misschien is dit mailtje hier meer op z ´n plaats

Omdat ik zelf grote kans maak op een vroeggeboorte, was ik benieuwd met hoeveel weken jullie allemaal bevallen zijn! En is het allemaal goed gegaan? En wat is de reden geweest van de eventuele vroeggeboorte?
Naja, en om overtijd te bevallen lijkt me ook errûg hoor, zit je maar te wachten

Nou, hoop veel reacties te krijgen hihi, ben namelijk errûg nieuwsgierig hihi.

Liefs Cody

ik ben 11 dagen te vroeg bevallen.

Mijn verloskundige waar ik de dag voor mijn weeen begonnen nog op controle was zei dat het nog wel zeker 2 weken kon duren en dat hij nog wel goed zat zo maar niet veel later kwam ik tot de conclusie dat ze het niet helemaal goed had en wou meneer eruit

Terug
Bovenaan