met je partner bevallen of met nog iemand erbij??

Hoi Hoi,

Ik ben benieuwd of jullie gewoon alleen willen bevallen samen met je vriend of dat jullie bv je ouders erbij willen hebben??

Ik zelf wil gewoon de bevalling met mijn vriend doen in het ziekenhuis ik wil er verder geen familie bij hebben.
Als ik ben bevallen bellen we ze en kunnen ze naar het ziekenhuis komen.

Liefs Zonnetje

Ja ik ook alleen m,n vriend erbij da.s genoeg.
Samen bevallen,het lijkt mij niks als er teveel mensen bij zijn,al zullen er wel veel mensen bij zijn,want ik ga ook in het ziekenhuis bevallen!
groetjes

ik ga dit keer samen met mijn vriend en mijn moeder en zusje.ik heb onwijs veel aan mijn moeder gehad bij mijn 1ste bevalling! ze is ontspannings/sport masseuse en ik had rugweeen dus ze wist precies hoe ze tegen moest duwen.
dit keer is ook mijn zusje erbij.heb ik extra gevraagd omdat ze ook een studie als verpleegkundige volgt.daarbij deel ik met haar alles en zijn we behalve zusjes ook vriendinnen dus ikgeef er niet zoveel om.
maar we moeten nog maar zien hoe alles loopt! ze wonen namelijk in zuid limburg en moeten nog 1.5 uur rijden als het begint..en aangezien mijn vorige bevalling snel is gegaan.maar dit is mijn planning haha :)

Bij yordi zouden eigenlijk onze beide moeders er bij zijn, zodat ze konden afwisselen, voor als me man het niet meer trok of wat dan ook. Maar uiteindelijk is dat niet gebeurd en hebben we het heerlijk met z'n 2tjes gedaan. Nou ja en de kraamhulp en de vk en de co assistent die er bij waren. Dus dat was al druk genoeg. Ik kon 2 uurtjes na de bevalling al weer naar huis en thuis is de familie dus ook op visite gekomen.
Nu gaan we weer in het ziekenhuis bevallen( als het goed is hahah) en ook deze keer willen we het lekekr met zijn 2tjes doen. Ons zoontje gaat of naar me schoonouders toe of als het 's nachts is, dan komen me schoonouders bij ons thuis. Maar we hebben ook heel duidelijk gemaakt dat we straks eerst willen dat ons zoontje kennis maakt met de baby zonder ander familie erbij.

Liefs marielle

Mijn vriend en verder geen familie of vrienden. Gevoelsmatig lijkt het me helemaal niet fijn om er verder nog mensen bij te hebben. Dat komt ook omdat de vorige bevalling erg snel en heftig was, ik wil gewoon geen gezeur aan mijn kop en me kunnen concentreren op het bevallen.

Alleen mijn man en de vk erbij! Het liefst niet eens de kraamverzorster. Tijdens mijn bevalling wil ik me rustig kunnen concentreren op wat er gebeurt. De vorige bevallingen had ik beenweeen en kon niemand iets voor me doen, dus ik belast mensen om me heen ook niet, manlief kan tussendoor rustig even wat anders doen en als het anders loopt zien we wel. Mijn dochter (11) wilde er wel bij zijn, maar ik ben bang dat ik me dan te druk maar om haar en je weet niet van te voren of alles rustig en goed verloopt. Ik wil wel een camera neerzetten om het zelf later terug te kunnen zien. Misschien kan ik het met haar samen nog bekijken. Als de kleine er is, mogen mijn meiden er natuurlijk gelijk bij!
x Taraneh

Ow nee, alleen Frank en de VK erbij. Ik moet er niet aan denken als mijn moeder of zus of laat staan mijn schoonmoeder ook nog tussen m'n benen hangt te loeren.
Dit is iets van Frank en mij, en ze kunnen zodra het geboren is wel op visite komen.

toch veel alleen met man...begrijpelijk ook! mijn schoonmoeder zou k er ook absoluut niet bij willen hebben! pfoe die zou me helemaal gek maken!
en zo zie je maar weer hoe verschillend we allemaal zijn!
ik heb me nooit geschaamd voor mn moeder..die heeft mij immers ook op de wereld gezet..dus die wou ik er ook graag bij! en mijn vriend heeft ook wel iemand nodig,hij is er niet zoon held in om mij zo te zien liggen ;-)
mijn zusje kan ik nog altijd weg sturen als het me teveel wordt..maar omdat mijn zusje erbij is krijg ik geen co-assistent of leerling van het ziekenhuis erbij,dus dat is wel fijn!!

Terug
Bovenaan