met je partner bevallen of met nog iemand erbij??

Ik ben er nog niet over uit of ik mn moeder erbij wil.
Ze heeft een rustgevender effect op mij dan mn man en is ook verpleegster.
aan de andere kant gaan die 2 dan lopen kletsen enzo en daar zit ik dan weer niet op te wachten denk ik.
misschien is het wel mooier met zn 2en, after all is het uit ons 2-en ontstaan natuurlijk....

bij de eerste had mn schoonmoeder vaak laten vallen dat ze er wel bij wilde zijn maarrrrrr onze band is slechter dan slecht dus no way dus he!! doet ze maar bij der eigen dochter niet bij mij hahaah

mijn moeder zou het gerust mogen maar durft zelf niet vind het verschrikkelijk als ik pijn heb dus wij doen het lekker met zn 2tjes en de rest van het zkh personeel wat er staat!!

bij ons staat er zowieso 1 extra de kinderarts... ivm mn eigen hartruis...

Bij yarah was mijn man en moeder erbij en nu weer... moet zeggen dat ik heel veel aan die 2 gehad heb! De ene masseren de andere rusten, de een been vast houden de andere fotos maken en filmen.... En mn moeder is mn allesje dus denk er niet eens aan zonder haar te moeten bevallen....
Heb wel geluk dat mn man het goed vindt.. want sommige zitten niet eens te wachten op schoonmoeder erbij (met alle respect) zoals de man van mijn zusje... maar dat is natuurlijk ieder zijn keuze!

xxx

Hi,

Bij onze eerste was het een kz dus kon er niemand bij zijn, behalve mijn man. Ik weet dat mijn moeder het graag zou willen, maar ik denk dat ik toch niet helemaal mezelf kan zijn als zij er bij is. Stel dat ik wil huilen van de pijn of zo... dan kan dat niet. Zij mag nu op onze zoon passen.

Na de geboorte willen wij eerst alleen tijd met de kleine. Toen ik van de eerste van de o.k. gereden werd, stonden mijn schoonouders al te wachten in de gang. Ik heb gejankt... brrr.. dat wil ik niet nog eens. Van mij hoeft echt niet iedereen gelijk te komen. Onze zoon wel, die willen we er wel snel bij, maar we hebben met mijn moeder af gesproken dat ze dan even een uurtje gaat koffiedrinken. Als het 's avonds is, dan komt ze pas de volgende ochtend met onze zoon naar het ziekenhuis. Na dat uurtje mag zij erbij en daarna bellen we pas mijn schoonfamilie, zit niet nog eens op hen te wachten als ik net de baby in mijn armen heb!

Gr. Tamara
(februari mama)

Alleen met mijn man. Ik moet er echt niet aan denken om er nog meer mensen bij te hebben. Vreselijk.

Als ik frisgewassen in bed lig mogen de ouders, schoonouders en mijn kinderen erbij.

hier ook alleen mijn man.
ik hoop thuis te kunnen bevallen en hoop ook s`avonds als onze zoon in bed ligt.
maar als het overdag is maakt het ook niet veel uit.
leen ik zoonlief wel uit.

Bij mij is ook alleen mijn vriend aanwezig. Wij vinden het ook echt iets van ons tweeen.
Na de bevalling in het ziekenhuis mogen onze ouders thuis op bezoek komen.
Groetjes Peet

Ik moet er niet aan denken, nog meer mensen erbij! Nee, liever alleen mijn man erbij. Mijn dochter van 2 gaat zolang naar mijn ouders.

Terug
Bovenaan