met je partner bevallen of met nog iemand erbij??

Hoi,

wij hadden de bevalling met Tijn ook met z'n tweetjes gepland, had wel van tevoren besproken dat ik mn moeder zou kunnen bellen als ik dat graag zou willen. We hebben een hele goede band en zij kan (al is het maar telefonisch) soms net even een extra oppepper geven. Ik had haar dus een paar keer gebeld en na de ruggenprik (na 36 uur weeen) vroeg ik haar even langs te komen gewoon om even iets anders aan mijn hoofd te hebben. Ze is toen niet meer weggegaan en dat was eigenlijk wel heel erg fijn. Mijn man kon die nacht daardoor (in de verloskamer naast die van mij) een paar uurtjes gaan slapen en ik lag toch niet alleen. Ook na de keizersnee was het erg fijn om iemand bij me te hebben op de IC (vond het toch wel heel erg eng en naar daar maar was te ziek voor de afdeling en de uitslaapkamer was nog niet in gebruik) terwijl mijn man bij Tijn was waar het ook even heel spannend was hoe hij het zou doen. Was voor hem ook fijn, te weten dat ik niet alleen was... Toen ik weer naar de afdeling mocht en Tijn stabiel bleek is mijn moeder naar huis gegaan om zelf ook te gaan slapen.
Dit keer gaat ze echter op Tijn passen als ik ga bevallen. Weet echter bijna zeker dat er wel een mouw aan te passen is als ik haar weer nodig heb...

Natasja

Terug
Bovenaan