Fietsen met draagzak moet je echt NIET doen hoor.. als je valt, overleeft je kindje dat niet. Dat is echt zo onverstandig... je valt op je buik of op je stuur en plet je eigen kindje.. en het hoofd knalt dan keihard op het asfalt en zit even klem tussen jouw borst en het asfalt... echt niet doen!
Er bestaan idd maxi cost dragers voor op de fiets. Mijn collega had er één. Ik vond het er altijd een beetje wiebelig uit zien, maar het werkte wel! Ze fietste altijd maar heel korte stukjes ermee.
Ik heb een bakfiets en daar had ik voor mijn dochter een maxi cost houder in. Ze ging al mee toen ze 2 weken oud was. Is heel veilig! Ik vond het zo fijn dat ik al met haar kon fietsen toen ze baby was, want op een zitje kunnen ze pas rond de 8-9 maanden en al die tijd kun je niet fietsen dan..
Dus de bakfiets is onze lifesafer hier. Ik gebruik m dagelijks. Heb 2 kindjes en t is echt ideaal, zeker met 2 kinderen. Het is mijn beste koop ooit, maar je moet er wel het geld voor over hebben en ruimte hebben in je schuur..