Met Maxi cosi fietsen

Fietsen met draagzak moet je echt NIET doen hoor.. als je valt, overleeft je kindje dat niet. Dat is echt zo onverstandig... je valt op je buik of op je stuur en plet je eigen kindje.. en het hoofd knalt dan keihard op het asfalt en zit even klem tussen jouw borst en het asfalt... echt niet doen!
Er bestaan idd maxi cost dragers voor op de fiets. Mijn collega had er één. Ik vond het er altijd een beetje wiebelig uit zien, maar het werkte wel! Ze fietste altijd maar heel korte stukjes ermee.
Ik heb een bakfiets en daar had ik voor mijn dochter een maxi cost houder in. Ze ging al mee toen ze 2 weken oud was. Is heel veilig! Ik vond het zo fijn dat ik al met haar kon fietsen toen ze baby was, want op een zitje kunnen ze pas rond de 8-9 maanden en al die tijd kun je niet fietsen dan..
Dus de bakfiets is onze lifesafer hier. Ik gebruik m dagelijks. Heb 2 kindjes en t is echt ideaal, zeker met 2 kinderen. Het is mijn beste koop ooit, maar je moet er wel het geld voor over hebben en ruimte hebben in je schuur.. 

Fietsen met draagzak moet je echt NIET doen hoor.. als je valt, overleeft je kindje dat niet. Dat is echt zo onverstandig... je valt op je buik of op je stuur en plet je eigen kindje.. en het hoofd knalt dan keihard op het asfalt en zit even klem tussen jouw borst en het asfalt... echt niet doen!
Er bestaan idd maxi cost dragers voor op de fiets. Mijn collega had er één. Ik vond het er altijd een beetje wiebelig uit zien, maar het werkte wel! Ze fietste altijd maar heel korte stukjes ermee.
Ik heb een bakfiets en daar had ik voor mijn dochter een maxi cost houder in. Ze ging al mee toen ze 2 weken oud was. Is heel veilig! Ik vond het zo fijn dat ik al met haar kon fietsen toen ze baby was, want op een zitje kunnen ze pas rond de 8-9 maanden en al die tijd kun je niet fietsen dan..
Dus de bakfiets is onze lifesafer hier. Ik gebruik m dagelijks. Heb 2 kindjes en t is echt ideaal, zeker met 2 kinderen. Het is mijn beste koop ooit, maar je moet er wel het geld voor over hebben en ruimte hebben in je schuur.. 

Oké dan is dat geen oplossing al kom ik het wel eens tegen maar ik zou een maxi cosi op de fiets ook echt niet doen hoor het steekt veel te ver achter je bagagedrager uit dat lijkt me ook niet veilig. Dan blijft over een bakfiets. Die dingen zijn onbetaalbaar dus als iemand een betaalbare vindt dan hoor ik het graag. Het liefst een waar 2 kindjes en een maxi cosi in kunnen. Ik kom namelijk vooral bakfietsen tegen waar maar 2 kindjes in kunnen 

Ik fiets ook altijd met draagzak, lekker dicht tegen me aan. Uitkijken moet je altijd in het verkeer. Als ze in een voorstoeltje zitten en je valt kunnen ze ook met hun hoofd op de grond komen en ook al meerdere keren ongelukken met bakfietsen gehoord zowel aangerede als omgevallen. Dus wat is dan echt veilig...

[quote quote=10322293]Ik fiets ook altijd met draagzak, lekker dicht tegen me aan. Uitkijken moet je altijd in het verkeer. Als ze in een voorstoeltje zitten en je valt kunnen ze ook met hun hoofd op de grond komen en ook al meerdere keren ongelukken met bakfietsen gehoord zowel aangerede als omgevallen. Dus wat is dan echt veilig…[/quote]
Ik vind een maxi cosi achter op een bagage drager een enger idee het steekt er zo ver achter uit. En moet een klein kind op de fiets op wat voor manier dan ook moet je altijd een extra paar ogen hebben. Ik zie ook mensen met een klein kindje fietsen en tegelijk met hun telefoon bezig zijn. Lijkt me ook niet helemaal verantwoord. Maar ik heb het niet heel vaak gedaan hoor. Ging meestal met de bus 

Terug
Bovenaan