Met spoed vandaag een groeiecho...

En vertel!!!!!!!!!!!!!!! Spannend hè?? Ik heb het ook gehad met 33 weken... bij ons bleek het enorm mee te vallen. Ik liep wel wat achter maar dat was binnen de marges. Het zou een 6 ponder worden met 40 weken. Wij konden het wel relativeren, want er bestaan toch grote en kleine mensen. Ook zit 20% van de echo's er flink naast. En dat is bij vrienden van ons wel gebleken. Die moesten een keizersnede, want het ging helemaal niet meer goed met de baby volgens hen... couveuse stond klaar want het zou een superkleintje worden... en raad eens: 3500 gram met 38 weken... kon gelijk mee naar huis... niks aan de hand! En zo zijn er heel veel verhalen hoor. Plaats maar een topic en je krijgt ze bij de vleet.

Ik hoop dat het meevalt... laat je het weten?

Net pas terug uit t ziekenhuis. Ze hebben het dus echt niet goed gezien gisteren... Kleine groeit prima!! Buikomvang baby precies 30 wk!! Het zal wrs geen grote baby worden, maar dat vind ik niet erg! Wel is de kleine idd erg rustig en zijn er veel harde buiken. Moet dus wel veel meer rust gaan nemen. Over 2 weken weer een echo! Wij gaan morgen opgelucht op vakantie!!!

Meiden, wat ben ik opgelucht!!!!!! Fijn dat ik het met jullie kon delen en voor jullie lieve woorden!!!

Dus van iets negatiefs komt toch iets positiefs.... een extra echo heerlijk je kleintje extra zien en gewoon weten dat alles goed is :)
Hele fijne vakantie gewenst geniet ze gaat nu zeker wel lukken.

groetjes
charlot

Gelukkig zeg voor je!:)
Mijn ukkie loopt ook iets achter...niks om direct druk over te maken was het...maar ook ik na 2wk terug voor groeiecho...dat is nu aanstaande maandag..
En stiekum toch wel weer spannend! Hoop echt dat ze goed groeit!;)

Terug
Bovenaan