Met spoed vandaag een groeiecho...

Ha meiden!!

Ja, jeetje... Ik ben echt wel opgelucht!!! En ze houden het ook gewoon in de gaten nu. Echo is altijd leuk, maar om deze reden had ik m liever niet gehad hoor!! (iemand schreef geluk bij ongeluk toch een extra echo... Maar deze was echt puur medisch!!!)

Wie van jullie heeft nog meer vaak harde buiken?? Bij hebben ze er gisteren 6 in een half uur gemeten...!!! Dat was wel erg veel zeiden ze... Daardoor kan de kleine dus ook veel minder beweegt. Vandaar ook veel meer rust gaan nemen..

Bedankt voor jullie medeleven!!

Wat een opluchting zeg! Nu lekker genieten van je vakantie en lekker uitrusten zodat die harde buiken ook minder worden.

x Karin

hey!

ik heb de laatste dagen ook vaker last gehad van harde buiken... zondag avond zo veel achter elkaar dat ze me in het ziekenhuis even wilde zien. Daar heb ik ook aan zon aparaat gelegen wat de harde buiken meet, en ik had er toen ook redelijk veel... Bij bleek het om een fikse blaasonsteking te gaan (blijkbaar kun je daar dan ook weer harde buiken van krijgen) merk wel dat de antibiotica nu werkt, en dat de harde buiken minder worden! hopelijk wordt het bij jou ook snel minder!

Nogmaals geniet van je vakantie :) enne waar gaat de reis (ongeveer) naar toe?

Liefs!

o gelukkig zeg meid... lekker met een opgelucht hart op vakantie te kunnen gaan!!! lekker genieten dan meid! en we horen wel hoe het was op je vakantie he!?

dikke kus

We zijn vandaag lekker naar Zeeland gegaan. Cadzand-Bad. Helaas vandaag ook weer heel de dag harde buiken. Lijkt steeds meer te worden en voel de kleine echt heel weinig.. En steken in mijn liezen.. Beeb ligt in stuit, dus indalen kan dat niet zijn dan toch? Stom hè... Voel me gewoon echt niet helemaal gerust. Gynecoloog heeft gisteren wel gezegd dat als ik me zorgen maak of het leven nog minder wordt, ik naar Terneuzen kan gaan naar het ziekenhuis, maar daar wil ik eigenlijk helemaal niet aan denken...!

Denken jullie dat ik me druk om niks maak?? Voel me zo onzeker.. (en dan denk je bij een derde zwangerschap, "dat doe ik wel even"!!!)

Pffff

ik denk dat als jij je niet goed voelt dat je aan de bel moet trekken, ik denk dat je als vrouw en moeder je vaak terecht zorgen maakt. ik zou gewoon toch contact opnemen met je VK. ik denk trouwens dat het niet veel uitmaakt of het nu al je 3e baby is, je maakt je toch altijd wel wat zorgen denk ik.

succes ermee!!

liefs, Karin

Terug
Bovenaan