Met wie praten jullie er over?

Hier weet mijn moeder  en mijn beste vriendin  en mijn oma  het, dat de pik wegging stond ik op knappen en moest ik het aan iemand kwijt.

groetjes linda

mijn ouders weten dat we nu gaan beginnen en met een paar vriendinnen heb ik het er over. zij zijn ook begonnen dus dat maakt het wel erg leuk!

Bij mij weten best veel mensen het: naaste familie, goede vrienden en wat collega's. Maar ik moet daarbij zeggen dat we in een bijzondere situatie zitten want wij wonen nu ruim een jaar in het buitenland en hebben toen we gingen nog hard gezegd dat we  daar niet aan kinderen wilde beginnen. Die gedachte was na 4 maanden anders. Dus toen we de laatste keer in NL waren hebben we het mensen verteld. Dan konden onze ouders ervast aan wennen dat ze misschien grootouders worden, maar dat we dan (hopelijk nog) in het buitenland zitten. En het is ook zo wat om het grote onverwachte nieuws over de telefoon te zeggen.
Verder kan  ik  hierover moeilijk mijn mond dicht houden. En merk ik dat het prettig is om het er soms over te hebben of dat men een idee hebt wat er door je heen gaat. Bij ons wordt er overigens niet direct gevraagd of het nu raak is, dus dat scheelt.

Je moet vooral doen waar je zelf wel geen behoefte aan hebt.
groetjes
vs

bij onze 1e wisten mijn ouders dat we bezig waren, want we liepen in de molen, maar dat was uiteindelijk niet nodig. Was spontaan zwanger. Omdat het zolang duurde en wij veel vervelende reakties kregen, als ik niet dronk, hebben we het een paar goede vrienden verteld. Bij de 2e wist niemand het, maar zodra ik zwanger was, zag mijn moeder het aan me (zei ze later) en de 3e weet een aantal het. Onze beide ouders en mijn broer en wat vriendinnen(die een miskraam hebben gehad), maar dat komt omdat ik een miskraam heb gehad (en ik wilde weten wat ik allemaal kon verwachten toen het begon). Daarvoor wist niemand dat we voor een 3e gingen en dat houden we verder ook zo. Een 3e verwachten een heleboel mensen niet. Maar ik zou lekker je eigen gevoel volgen hoor! Als jij het graag wilt vertellen,doe je dat toch!
Suc6 in ieder geval!
groetjes Ikke

quote: vs77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-10-2007 11:18:57'));

Hoi VS, leuk nog een 'emigrant'. We weten toch altijd de thuisbasis weer te vinden he? Ik woon zelf in Italie en ben hier net getrouwd in Juni. Weet nog niet wanneer ik naar huis kan, dus dacht erover om t maar te vertellen dat we bezig zijn. je weet nooit wat er gebeurd he? Aleen wel rot door de telefoon of via de comp...

Terug
Bovenaan