Mexx is te dik

A

Anoniem

Guest
Nou we hadden weer een leuke meeting op het cb. Mexx is te dik en wel 700 gram of we erover dachten om naar de dieetiste te gaan?!?! Heb gezegd dat als mijn meisje straks loopt en nog steeds te dik blijft dat we dan wel weer verder zien. TRUT!!! Wie denkt ze dat ze is en bij alles, ja knap dat ze al staat maar dat overgewicht blijft toch een aandachtspuntje. Toen ze dat voor de 7de keer zei ben ik opgestapt en heb gezegd dat ik alleen nog voor de prikken kom.

Dus was weer gezellig!

groetjes Wendy

dacht doe er een rezente foto bij. En tja kan niet zeggen dat ik een tenger poppetje heb maar een veel te dik kind ook niet toch?

Nou zeg! Het lef? Hoe lang zwaar is ze dan? Want heb hier ook een dikkie waar niets van word gezegt...bij sven die lichter was werd wel geklaagd.

Ik vind het trouwens een prachtige foto van je mooie meis!

12 kilo en 77 cm. Dus ze mag maar 11 wegen volgens de curve waar ze uitgegroeid is met lengte en gewicht

wat een gezeik om niets...mirthe moet volgende week dinsdag weer. Maar met 7,5 maand was ze 73,5cm en 10800gram........ook te zwaar dus en daar zeggen ze niets van. Ligt echt aan cb...de ene is heel sreng voor het 1 en de ander voor het andere punt. Zoals dat verhaal over stoppen met bv laatst. Niets van aantrekken!

Ik begrijp niet waarom het cb zich daar nu al druk om maakt!
Je gaat een baby toch niet op dieet doen? Het is al erg genoeg dat veel van de mama's dat moeten doen! En inderdaad eerst maar eens afwachten wat er gebeurt als ze gaat lopen. Bovendien vind ik jouw meissie gewoon een lekker snoepie! Stef is ook behoorlijk aan de grote kant, maar hier hebben ze gelukkig nog niks gezegd.

Maarre...lekker van je afbijten hoor!
Liefs Annet

Terug
Bovenaan