Mexx is te dik

hoi, wat eet Mexx dan? Kennelijk gaan ze wel van het voedselpatroon uit en is er niet een andere reden, gelukkig...

Sterkte en liefs S.

Hi Wendy,

Wat een ontzettend leuke foto van je meisje. Zij kan al goed zitten, zeg!

Ik vraag me wel af of het cb met jou in gesprek is gegaan over het voedingspatroon van je dochter voordat ze de opmerking maakte dat ze te dik zou zijn, want sommige kindjes zijn van zichzelf lekker mollig, terwijl andere echt dikker worden door het eten dat ze krijgen. Veel ouders geven onbewust toch teveel suikers en tussendoortjes. (ik zeg NIET dat het bij jou zo is hoor Wendy, want daar kan ik natuurlijk niet over oordelen)

Ik denk dat de medewerkers van het cb zoiets toch niet zeggen om je te pesten. Ze bedoelen het waarschijnlijk heel goed, omdat er in nederland problemen zijn met kinderen en overgewicht, alleen jammer dat ze niet met de ouders in gesprek gaan.

Groetjes Charlotte

Hoi Wendy,

Laat ze lekker de ****** krijgen daar, Tiara is nu 72cm en weegt 9.8 kilo. Hier doen ze er niet echt moeilijk over, ze zeggen wel dat ze aanleg heeft om dik te worden. Nou dat heb ik ook en mijn moeder ook en mijn oma ook zo wat. Wel een lekkere meid heb je. Die kleertjes heft tiara ook echt grappig om een ander kindje er in te zien hihi.
Maak je niet druk joh.

Dikke kus van Nancy en Tiara

Terug
Bovenaan