Mexx is te dik

Ze heeft zelf zeker niet zo'n mooie meid!!!!

Ik word ook wel eens gek van het cb. Kom je met iets aan waar je heel trots op bent, (zoals bij jou dat Mexx kan staan), zeiken ze het af!

Ik vind het echt een heel mooie meid en ze is echt niet TE dik. Ik vind het een lekker mollige meid en vind   dat ook de mooiste baby's. Het is ook maar 'baby-vet' en het gaat er wel af als ze loopt. Niet te druk maken hoor!!

Groetjes Kirsten mama van Tyche

wat een heerlijkheid is dat schatje....
Weet je wat het is, omdat ze nu die campagne gestart zijn met kinderen die te dik zijn willen ze het alvast bij de kleinsten gaan aanpakken, nou wat mij betreft zijn ze niet goed bij hun hoofd en vind ik dat ze pas er iets van kunnen zeggen wanneer ze een jaar zijn geweest en lopen, zijn ze dan nog te flink kun je altijd een plan bedenken om je kindje meer te laten bewegen en anders te laten eten.

Wees trots op je meisje hoor.

Zegt een mama van een zware jongen.

Ik vind ze heerlijk die baby vette baby's!!! Moet je eens kijken wat een moppie je hebt!
Ik sluit me bij iedereen aan hoor! Dat gaat er vanzelf wel af en anders is er nog tijd om er naar te laten kijken. Laat de kindjes alstublieft eerst lekker baby en kind zijn en genieten van alles voor we ze gelijk een mode-dunne maatschappij insturen!

-x- Marieke en een baby-vette Thomas!!

Trek je er niet zo veel van aan je hebt een prachtig meisje. En dat babyvet gaat er wel af als ze gaan lopen. Ik vindt mollige baby's trouwens wel erg schattig.

Groetjes sandra

Hai,
Echt niet druk om maken meid!! Je hebt toch een prachtige dochter...heerlijk.
Ik vind het tegenwoordig zo'n onzin en dat er al zoveel gelet wordt op dat de baby's te dik zouden zijn?? Ja doei, zo'n kleintje mag toch best wel wat babyvet hebben en als ze gaan lopen gaat dat er echt wel af.

Weet je waar je dikke kinderen van krijgt??
Straks als ze wat ouder zijn, ze alleen maar voor de tv of computer zetten met een bak chips. Dan moet je ze juist buiten laten ravotten...natuurlijk niet in de regen maar als het droog is...hup lekker naar buiten en zeker niet voor die tv blijven hangen met koek en chips en al die cola....Naar mijn mening worden juist daar de kinderen dik van.

Groetjes. Daan mv Tijs (9maanden)

Joh wat een raar mens! Ik vind echt dat ze te veel doorslaan op dit moment. Wacht gewoon tot ze een jaar of 2-3 zijn, dan zie je pas hoe een kindje echt ontwikkeld.

Echt een mutsen instelling!

Je hebt een prachtige meid, wees er trots op!

Groetjes Nands, mv Tess

Écht flauwekul!
Je hebt een prachtig meisje,
Laar je niet van onzeker maken door het cb hoor,ze hebben altijd wel wat te zeuren.
En als ze straks begint te lopen,is dat baby-spek er zo weer af hoor.
Mijn oudste was ook een flinkerd als baby,nou,daar is niets meer van te zien hoor!
Groetjes Tanja

Nou ja zeg. Ik zou mezelf maar niet al te druk maken hoor. Het is toch nooit goed op het cb. En het is overal anders.  Dean woog met 6,5 mnd 9420 gram en was 71 cm. Hij is niet te dik en ze hebben (de cb arts) er niets over gezegd. Ik las dat Mexx 77 cm is, da's toch ook niet te groot! Gewoon niets van aantrekken hoor; komt allemaal goed.

Een kennisje van me was laatst ook op het cb. Haar dochter is 14 mnd en 14 kg. Ook zij zou op dieet moeten. Wat een onzin zeg.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan