Mickey en Carina

goed van je!
meedoen met moeders voor moeders is zo'n kleine moeite!

als het bij ons nu al raak is, kan ik misschien toch nog een aantal weken meedoen. Tijdens de verbouwing lijkt me namelijk niet echt handig!
ik heb stiekum weer goede hoop.

opvallende dingen: mijn eetlust (wel tussendoortjes, maar minder avondeten), moe!
dit was vorige keer ook zo....

zometeen op erjaardag de filet american maar niet pakken en ook geen brie. Wat minder alcohol, maar wel at anders denken ze nu al dat ik zwanger ben. en om nu aan ieder te moeten vertellen dat dat echt niet zo is.. nee daar heb ik geen zin in.

groetjes Carina

Het begint helemaal te kriebelen bij mij, alleen omdat het voor jou nu weer zo spannend is.
Een paar drankjes zal vast geen kwaad kunnen.

Ik ben bang dat ik binnenkort een groter probleem heb.
Een client van ons maakt regelmatig rumtaart, en hij heeft me belooft dat ik er de volgende keer een stukje van mag proeven.
Op zich niet zo erg, maar ik begreep van een collega dat er een hele fles rum door gaat, en dat je maar  een theelepeltje met taart krijgt omdat het zo sterk is.
Eigenlijk durf k dat dus niet aan, maar ik kan nu ook nog niet zeggen dat ik zwanger ben.
Ik hoop maar dat meneer voorlopig nog geen tijd heeft om taart te bakken.
En anders verzin ik misschien wel een antibioticakuurtje

hoi hoi..

is het met alcohol in een taart niet hetzelfde als wanneer je het kookt?
mijn zus maakt weleens cognactaart en daar wordt ook niemand zat van hoor!
volgens mij verdamt de alcohol dan...
maar als je het zeker wilt weten vraag dat dan aan de vk!

Als het raak is voorspel ik dat het aan de rechterkant zit! kon vanmorgen niet op mijn rechterzij liggen... vorige keer groeide het aan de linkerkant en lag die kant af en toe niet fijn....
zeker weten doen we het allemaal pas over een paar dagen!

ik ben zo blij voor je.. weet je dat?
ik laat het misschien niet genoeg merken, maar ik hoop dat je snapt waar dat door komt!
ik hoop dat ik je mag volgen naar het zwanger forum....
liefs Carina

Natuurlijk snap ik waardoor het komt.
Ik voel me soms ook wel een beetje schuldig dat ik nu wel en jij (nog) niet.

Dus het begint aan 1 kant te groeien?
Dan is het bij mij dus aan de rechterkant, want daar heb ik al sinds het moment dat ik denk dat bevruchting is geweest steekjes.
Af en toe zit het nu ook meer naar het midden.

Vanmiddag heb ik op mijn neefje gepast.
Hij lag in bed, en ik op de bank
En  nog ben ik moeeeeeeeeeeeeeee.

Het is heel vreemd.
Het ene moment voel ik me behoorlijk zwanger, en even later weer helemaal niet.
Geen krampjes, niet misselijk, helemaal niks.
Weet jij of rommelende darmen ook bij een zwangerschap hoort?

Ik ga nu even wat te eten halen.
Een half uur geleden had ik nog helemaal geen trek, en nu heb ik honger!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi hoi

bij mij had het alleen maar plaats aan de linkerkant omdat mijn darmen heel snel opspeelden. die namen doordat ik last kreeg van obstipatie nog al wat ruimte is.
nu voel ik duidelijk meer aan de rechterkant.
of het altijd aan 1 kant begint weet ik eigenlijk niet hoor.

rommelende darmen horen er dus ook bij. obstipatie is 1 van de vele klachten waar zwangere vrouwen last van hebben.

ik voelde me ook niet altijd zwanger hoor.. achteraf weet ik wel dat ik in de 10de week zoiets had van ... hmmz ik heb er minder last van, ben minder moe. maar dat kwam achteraf natuurlijk omdat toen de kleine ook niks meer deed.

ik heb vandaag de fotolijstje door het hele huis verzameld en ingepakt. verder heb ik wat vrienden onverwachts over de vloer gehad en heb de strijk gedaan.

Nu net na het gourmetten ben ik er helemaal gaar van. Steeds meer denk ik:.. zou het dan toch?
maar goed het is nog te vroeg om te testen.

je hoeft je niet schuldig te voelen hoor! het is alleen een heel dubbel gevoel. blij voor iemand zijn en ook jaloers op hetzelfde moment...

rust maar lekker uit!
liefs carina

goeiemorgen!

lekker uitgerust?
ik heb heel erg onrustig geslapen. vaak wakker en moest zelfs vannacht eruit omdat ik moest plassen ?!

maar ik heb me aan je advies gehouden.. ben snel naar de wc gelopen vanmorgen en kan zo dus niet meer met ochtendurine testen.
morgen moet ik werken en moet ik dus om 6:15 al uit bed. Dan ga ik er echt niet aan denken.
dus woensdag zal het wel gebeuren (1 of 2 dagen voor mijn NOD)!

groetjes Carina

Hoi Carina,

Bedankt voor je berichtje,

Ik zal voor jullie duimen, het zou heel erg mooi zijn als de kwaaltjes op een zwangerschap duiden.
Ik zelf heb nog niet echt heel erg veel kwaaltjes behalve moe, kortademig als ik iets doe, verder heb ik een opgeblazen gevoel en af en toe krampjes, maar minder hevig als bij een menstruatie. Het stomme is ook dat ik alleen maar pijn heb aan de linker kant. Ben verder 'snachts misselijk in plaats van 'sochtends en heb ik veel last van maagzuur. Als ik eenmaal slaap valt het dus wel mee.
De vorige keer tijdens mijn zwangerschap was alles anders ik kon geen geuren hebben, ik werd misselijk bij de gedachten dat ik bepaalde dingen moest eten en dan de gebruikelijke kwaaltjes die er nu ook zijn.

Ik voel me nu heel anders, en ga er ook vanuit dat alles goed gaat.

Groetjes en heel veel succes Esther

Wat goed dat je je in hebt kunnen houden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat waarschijnlijk niet voor elkaar had gekregen.

Vannacht heb ik heerlijk geslapen.
Ik overeeg zelfs of ik mijn bed nog even weer in duik.
Hoezo lekker lui?

Maar eerst denk ik even de HA bellen.
Ik weet eigenlijk niet een s of ik zo midden op de ochtend nog wel een afspraak kan maken.
Kom namelijk nooit bij de HA.

Terug
Bovenaan