Mickey en Carina

tuurlijk kun je ook tussendoor de huisarts bellen!

ik vond het ook erg goed van mezelf dat ik me in heb weten te houden!
al krijg ik er met de tijd steeds meer spijt van...
hahaha

natuurlijk kon ik me toch niet emer bedwingen.. en natuurlijk was de test negatief.

ik baal als een stekker en ga even uithuilen op bed

Hou het er maar op dat je gewoon te vroeg hebt getest.
Bij mij was hij een paar dagen voor mijn nod ook negeatief.
Wie weet verschijnt er stiekem toch nog een heel vaag lijntje.

Kop op meid, je hebt nog een paar dagen tot je nod.
En ik blijf duimen.

ik weet best dat ik erg vroeg getest heb, maar toch.
het doet me veel te veel pijn zo iedere maand.

ik baal er ook van dat mijn lief deze keer niet zo de moeite doet om te minderen met roken zoals de vorige keer en dat hij maar gewoon iedere avond een paar pilsjes pakt. hij kan nu ook heel makkelijk zeggen.. joh we gaan lekker verbouwen en we zien wel...
gvd!

Ik ga hem straks maar weer vragen of ie wil minderen... de vorige keer dat hij echt zijn best deed waren we ook gelijk die ronde zwanger... Het heeft er vast niks mee te maken, maar toch wil ik er alles aan doen.
ik slik nu al bijna een jaar foliumzuur, doe rustig aan met een drankje op een verjaardag als mij eitje is geweest. dan mag hij dat er toch ook wel voorover hebben?

zucht! ik voel me een vreselijke vriendin als ik dit zo zit te typen.

ik weet dat ik "gewoon" tot het weekend geduld moet hebben, maar mijn geduld is aan het opraken. waarom lijkt het wel of iedereen na een miskraam gelijk weer aantelt en wij niet?
aaaaaaaaaaaah

Aan de ene kant heeft je mannetje natuurlijk wel gelijk, maar ik kan me zooooooooooo goed voorstellen dat het voor jou zo anders voelt.

Er wordt wel gezegd dat ook de man  moet minderen  met drank en sigaretten, maar ik geloof niet dat er veel mannen zijn die dat ook echt doen.
Je kan er natuurlijk met hem over praten, maar laat het geen "hot item" zijn.
Dat zorgt alleen maar voor frustraties.

En dat je baalt van de negatieve test is heel begrijpelijk hoor.
Ik ga je persoonlijk door de komende dagen heen sleuren

Een hele dikke  voor jou.

Liefs mij.

Whaaaaaaaaa, ben net gebeld door iemand van Moeders voor Moeders.
Morgenmiddag komt ze langs.
Ik moet zorgen dat er wat urine klaar staat.
Nu maar hopen dat de hcg-tjes me niet in de steek laten.

Ik heb me weer eens zorgen zitten maken voor niks.
Vanmiddag is dus die mw van MvM geweest.
Ik was bang dat de test niet duidelijk genoeg zou zijn, maar dat was natuurlijk niet het geval.
Hij was super duidelijk.
Zaterdag begin ik met flessen vullen.
Ik heb 2 tassen gekregen waar ik de kratten in kan doen zodat het niet opvalt als ze buiten staan.

Nu wordt het steeds echter allemaal.

Hoe gaat het met jou?

het gaat weer wat beter.
ik ben bang dat ik toch ongesteld ga worden.. krijg een beetje een opgezette buik.
maar het kan ook zijn dat ik gewoon te vel en te snel gegeten heb net.. want dan heb ik het ook...

ik durf er gewoon niet meer zo op te hopen.

bedankt voor je lieve kaartje!

goed joh.. dat was wel snel dat ze langs kwam zeg! hoe meer je kunt sparen hoe beter!
nog niet misselijk?

groetjes Carina

Terug
Bovenaan