Mickey en Carina

Vandaag dus weer controle bij de vk.
Alles was goed, en we hebben het hartje weer gehoord.

De hoofdpijn komt waarschijnlijk van mijn verkoudheid.
Het kon in ieder geval nog niks met mijn bloeddruk te maken hebben.
Die was overigens hetzelfde als de vorige keer.
Over 4 weken mogen we terug komen.

Nog even over de foto's op je hyves.
Tja, wat moet ik daar nu van zeggen.....hahaha.
Het zag er in ieder geval gezellig uit.

Hoe gaat het verder met je?

fijn dat alles weer goed was!
was je bezorgd om je bloeddruk dan?

met mij gaat het wel goed.. al ben ik erg onzeker over wat er in mijn lichaam gaande is. ik dwing mezelf om pas maandag weer te testen, maar heb zo'n gevoel dat het gewoon niet leeg is vanbinnen. ik weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet.
over 2 weken zit ik toch bij de gyn, dus dan kan ik vragen of hij even wil kijken.....

de foto's... tja... ik heb maar een selectie gemaakt, want het waren er zoveel!
maar het was zeker gezellig, en geen twijfel over mogelijk dat het carnaval was!

ik ga nu vlug mijn bed in.. nog 1 dagje werken en dan weer een weekend klussen... zucht!

Ik maakte me inderdaad een beetje zorgen over mijn bloeddruk.
Daar denk je toch al snel aan als je zwanger bent en zo'n hoofdpijn hebt.
Maar gelukkig is er dus niks aan de hand.
Waarschijnlijk heeft de hoofdpijn met de verkoudheid te maken.

Als je het idee hebt dat er nog iets in je bm zit dan zou je toch ook nog steeds bloed moeten verliezen, en dat was toch niet meer zo?
Of heb ik dat verkeerd.
Ik zou inderdad nog proberen te wachten met testen tot na het weekend.

Hoe gaat het met jullie verbouwing?
Begint het al een beetje bewoonbaar te worden?
Ik ben erg benieuwd naar nieuwe foto's.

Alvast een fijn weekend.

Mijn vakantie zit er bijna op.
Het weekend moet ik weer werken.

ik lees je regel over het baarmoeder gevoel.. en heb je dus gelijk weer wat nieuws te vertellen...
gisteren is het bloeden weer begonnen. kleine kloddertjes bij het afvegen.
maar weer geen buikpijn, en echt alleen mar bij het afvegen.

morgen misschien toch maar even de huisarts bellen.

we zijn dit weekend hard aan het werk geweest. een vriend van mijn mannetjes heet de elaktriciteit grotendeels aangelegd, en 2 van mijn vrienden hebben de hele dag plafonds geraggeld. komende week komen de gipsplaten en kunnen we dus wandjes gaan dichtzetten.
je snapt dat ik er behoorlijk moe van ben... (ik heb trouwens allemaal gaten dicht gesmeerd, en dan niet van die kleine spijkergaatjes, maar grote gaten..)

vanmiddag gaan we lekker de buitenlucht in... ff al het stof van de afgelopen dagen eruit en wat frisse lucht erin! we nemen waarschijnlijk de hond mee nar het strand...

groetjes!

Ik geloof dat ik ook voor de zekerheid de huisarts even zou bellen.
Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Heerlijk om even naar buiten te gaan vanmiddag.
Ik heb vanochtend gewerkt en vanmiddag hebben we verjaardag van mijn schoonmoeder.
Ik hoop dat ik nog wat mensen zover kan krijgen om ook even een wandelingetje te maken.
De hele dag binnen zitten vind ik ook zonde.
Maar of het me lukt, geen idee.

Fijne middag nog.

hoi hoi

het is nu helemaal zeker hoor.. heb net een test gedaan en die had nog maar een heeeeel licht streepje.
Voor mij dus duidelijk dat de hormonen in mijn lijf minder zijn, en ik dus niet meer zwanger ben.
jammer.

de vraag is nu alleen nog.. wanneer kan ik nu mijn eitje verwachten. als ik naar het eerste begin van het bloeden kij, dan zou ik zo rond de dinsdag mijn eitje moeten voelen. maar omdat ik dit weekend weer ben gaan bloeden, zou dat natuurlijk ook dag 1 pas kunnen zijn en moet ik nog 2 weken op mijn eitje wachten...

ach.. zolang het bloederig is, komt mijn mannetje niet aan me, heb er ook totaal geen behoefte aan dan. we zien we weer waar het schip strand. de hoop op een 2008 kindje is er nog wel, maar de kans wordt zo wel heeeeeel erg klein.

liefs uit een zonnig zeeland!

Wat een dubbel gevoel moet dat zijn.
Aan de ene kant is het misschien een opluchting dat de hormonen (bijna) uit je lijf zijn.
Aan de andere kant, de bloeding die je nu hebt is dat een ongi of hoort het nog bij de mk.
En hoe ziet je cyclus er nu uit.

Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen.

Heb je al ovulatie testen overwogen?
Niet dat je dan verzekerd bent van een zwangerschap en dat het goed gaat, maar je hebt dan wel een grotere kans dat je je ei spot.

Sterkte  hoor.
Ik denk aan je.

Liefs mij.

hoi hoi

ik heb gisteren de testen nog eens naast elkaar gelegd.
zit er niet eens echt verschil in.

ik ga morgenochtend de ha bellen, en hoop dat ik 's middags nog bij hem terecht kan.
want dit is niet leuke meer.

ik ben bekaf... moet nog een leerlingbespreking voorbereiden.. terwijl ik eignelijk niets liever wil dan nar mijn bed gaan. zucht!

gat met jou wel alles goed? ik voel me net een kneusje emt al mijn geklaag!
dikke knuffel voor de zwangere muts!

Terug
Bovenaan