Mickey en Carina

Vakantie?????????
Hebben jullie komende week al voorjaarsvakantie.
Hier is het een week later.

Fijn dat je een goed gevoel hebt bij de gyn.
Dat lijkt me om mee te beginnen al heel belangrijk.

Ik heb even een klien dipje.
Lief is gisteravond op wintersport gegaan.
Ik vind het altijd vervelend als hij een weekje weg is, maar nu ik zwanger ben voelt het toch weer anders.
Maar goed, het is maar een weekje, dat overleven we ook wel weer.

Om te beginnen moet ik het hele weekend werken, dus vervelen doe ik me de eerste 2 dagen niet.
Ook de rest van de week is al vol gepland.

Heb je eigenlijk al een idee wanneer jullie je huisje kunnen betrekken???

Fijn weekend.

Liefs Mij

aaaah... goed dat je je week goed volgepland hebt... dan issie voor je het weet voorbij!
ik herken dat trouwens wel. ik vond dat toen ook vervelender als hij ergens alleen naartoe ging. en dat was dan maar een dagje of een avondje.

we hebben afgelopen nacht op een luchtbedje op zolder geslapen. dus slapen doen we er al, maar klaa ris het nog lang niet.
volgende week komen de vloertegels erin, en 2 weken later de keuken.
dan zullen we dus ook gaan koken daar en wonen we er.
de woonkamer en keuken worden daarna nog gespoten, en dan is het beneden een heel eind klaar.

ik weet nog niet zo goed hoe mijn cyclus gaat worden. heb wel wat slijm, maar dat kan ook nog van de baarmoederwand zijn. of is het toch mijn eitje?
de grote vraag....

vanavond lekker op stap. en morgen komen vrienden uit veldhoven gezellig een dagje langs.
heb er zin in!

groetjes

Dat klinkt al goed zeg.
Ik zag op je hyves dat de vloer van de keuken er al ligt.
Het eerste stapje naar het echte bewonen van het huis is dus gezet.
Eigenlijk vind ik dat het best snel is gegaan met alles.

Je zal het nu wel niet meer lezen, maar veel plezier vanavond.
Gedraag je wel een beetje hè?

Ik zoek mijn bedje op.
Morgen weer vroeg opstaan.

hahaha is maar goed dat ik je berichtje niet meer gezien had.. zou ik me nog verplicht gaan voelen me te gedragen...
ik ben erachter gekomen dat ik nog steeds goed op de markt lig.

de vloer in de keuken is nog neit de tegelvloer hoor... die komen ze vrijdag en zaterdag leggen. ben zo benieuwd hoe het er dan uitziet...

ik heb vandaag de kelderkast voorzien van een laagje structuurverf. heb 3 ramen in de grondverf gezet, en nog wat verf afgebrand. mijn zus heeft 1 schuifdeur in de grondverf gezet, en nog wat gaatjes in de gipsplaten gevuld.

zo met dat nieuwe gips lijkt het steeds meer op een echt huis ipv een bouwval.
ik vind ook dat het wel erg snel gaat zo. maar dat is alleen maar lekker!
ewn we hebben behoorlijk wat hulp, dus dat scheelt een berg.

nog even en je ventje is weer thuis....
groetjes uit een huisje met flinke verflucht...hahaha

Dat klinkt inderdaad al meer als huis.
Wat moet het heerlijk zijn om te zien dat het langzaamaan de goede kant op gaat.

Ik heb een drukke dag gehad.
Vanmorgen eerst gewerkt, vanmiddag mijn nichtje van school gehaald, daarna bij mijn zus gegeten, kids in bad gedaan en naar bed gebracht en toen nog een paar uurtjes oppassen.
Ik ben dus weinig thuis geweest.

Vanavond belde mijn lief nog even op om te vertellen dat hij van vrijdag op zateradg nacht al thuis komt in plaats van zaterdagavond.
Krijg nu de kriebels al

Nu maar snel mijn bedje in, want morgen moet ik weer naar school.

hahaha dus jij hebt dat ook... ik had ook van die vreselijke verliefde kriebels weer toen ik zwnager was. gek he!

je hebt het maar druk zeg! zorg je wel dat je voldoende rust krijgt?

morgen mag ik naar de gyn. toch wel spannend hoor...
zal morgen weer een update geven.
groetjes Carina

Ja mam, ik zal optijd rusten
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laastste weken wat meer energie heb.
Ik sla soms zelfs mijn middagslaapje over.
Maar in de weken dat ik erg druk ben kan ik ook goed merken dat het nu anders is dan anders.

hahaha sorry hoor.. kon het niet laten!

fijn dat je weer meer energie hebt,, maar dat hoort er geloof ik ook bij he... na een bepaalde periode schijne je veel meer energie te hebben. wie weet mag ik dat ook ooit meemaken.

vanavond druk aan het werk geweest. ik ben er moe van.
maar de eerste echte lak zit op de schuifdeuren! morgen nog een keer met de andere kleur verder aflakken en dan is die als het goed is voor vrijdag (wanneer de tegels gelegd worden) klaar!!!
het plafond zit er nu echt bijna in! gelukkig komt er regelmatig een vriend van me helpen.

zo lekker dutten! en morgen er weer hard tegenaan.

vrijdag mag ik lekker naar de kapper. heerlijk! de rest van de dag staat in het teken van school, want nog even en dan moet ik gewoon weer werken. dan zit de week zogenaamde vakantie er al weer op....
zucht!

groetjes!

Terug
Bovenaan