Mickey en Carina

hoi hoi!

lekker uitgerust vandaag?
ik heb hard moeten werken.. pfff ben er kapot van.. dus zo lekker mijn bedje in!

ik hoop eigenlijk dat ik de hittepit niet zo nodig heb, maar ik denk dat ik het gewoon mee voel als ik me ontspan.. dus zal wat rustiger aan moewten doen, maar ben daar al heel goed mee bezig.,

vanavond met een vriendin een pot verf omgeruild voor verf op waterbasis.
en wat spulletjes gehaald (gewon lekker ff winkelen)

ik merk dat ik er weinig zin in heb het allemaal geheim te gaan houden.. 2 vriendinnen weten het, mijn moeder en zus, zijn moeder en zus... morgen vertel ik het ook op het werk. dan heb ik in ieder geval wat begrip als het even niet gaat.

oja schoonzusn is ook weer zwanger, is ook gelijk weer aan gaan tellen na haar vreemde miskraam/ late ongi. ze heeft al een echo gehad en is 6 weken.
eigenlijk hoopte ik niet samen te zijn, maar haar kleine wordt toch 3 weken eerder gehaald en wordt dan dus ergens half oktober geboren.. tja het zat erin he!

ik ga nog wat berichtjes beantwoorden en dan lekker mijn bedje in!
liefs Carina

Misschien wordt het toch nog leuk om samen zwanger te zijn.

Ik meld me voor de rest van de dag en morgenmiddag/avond af.
Om 11uur stap ik in de bus en daarna de trein richting Scheveningen.
Ik ga met een vriendin van me naar de musical tarzan.
We blijven er ook overnachten, dus dat kan er gezellig worden.
Vorige week moest ik er even niet aan denken om te gaan, maar gelukkig voel ik me nu een stuk beter.
Al zie ik wel op tegen de reis.
Alles bij elkaar zo'n 3 uur, pffffffffffff

Doe je het rustig aan?
Op tijd gaan zitten, en je niet te druk maken.

Fijn weekend.

Liefs mij.

wat leuk! naar een musical!
 ben benieuwd of het een mooie is.. maar dat moet haast wel!

ik probeer zo rustig mogelijk te doen! maar zo vlak voor de rapporten is dat toch wel moeilijk hoor. en dan loopt degene die ik vervang nog eens over onzinnige dingen te zeuren.. pfffff

maar goed.. morgen een beetje schilderen met verf op waterbasis en zondag ff naar school.. alle sklaarmaken voor maandag.. anders is die dag veel te vermoeiend met gesprekken tot 9 uur!!!! pfffff

ik schrok vanmiddag trouwens wel op de wc.. een kloddertje slijm tussen de urine..
slijm is niet erg.. ik weety het, en er kan nog een rest baarmoederslijm van de vorige keer zitten wat eruit moet, maar je schrikt toch weer even hoor!

groetjes!

de blijdschap is weer voorbij....
vanmorgen wilde ik een zoveelste test doen om een dikkere streep te zien te krijgen..
maar het was al niet meer nodig.. wat bloed in mijn onderbroek,
naar de wc gegaaan.. en daar wkam weer een klodder uit.

geen zwangerschap voor mij. geen babytje in 2008.
GVD!

Ik weet even niet zo goed wat ik zeggen moet.
Hoe kan dit nou.

Ik vind het echt zo erg voor jullie.
En weer was ik niet in de buurt van de pc toen je het slechte nieuws kwam brengen.

Lieverd, ik denk aan je.
Je weet echt zeker dat je een vruchtje verloren bent, en niet iets anders???????

Heel veel sterkte.

Liefs mij  

nee.. het moet wel het vruchtje geweest zijn...

na de klodder bloed 's morgens vroeg.. had ik later op de ochtend weer wat bloed met een doorzichtig vel erin.. ik zag dat het een vel was oimdat het in 1 keer langzaam in de pot zakte.. (ik weet niet of je mijn beschrijving snapt...)
ik ga ervan uit dat dat vel het vruchtzakje was.

ik weet ook zeker dat het niet een gewone ongi was, want het bloedverlies is weer in klodders, dat heb ik met een ongi niet.

ik voel me ook niet meer zwanger... het kriebeltje in mijn lies is weg en heb ooik geen weeeig gevoel meer.

we hebben besloten dat ik dinsdagmidda gde gyn bel. en dan vraag of ik verdere onderzoeken mag. Als dat kan, willen we dnek ik eerst de uitslagen afwachten, en daar onze conclusies aan verbinden.

bij mij is de rek eruit.
ik ben in staat de haddoek in de ring te gooien. we hebben het ook goed met zijn tweetjes...

Ik weet niet hoe het eruit ziet, maar zoals je het omschrijft lijkt me dat inderdaad het vruchtzakje.
Wat verschrikkelijk om dit al voor de 3e keer mee te moeten maken.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu even niet meer weet of je verder wil gaan.

Nogmaals veel sterkte.

Liefs mij.

vandaag nog regelmatig wat steken gehad.. met daaropvolgend een kloddertje bloed. mijn baarmoeder is overduidelijk schoonschip aan het maken.

ik heb steeds meer het gevoel dat er iets in mijn lichaam ervoor zorgt dat een kleintje geen kans krijgt. misschien is het iets kleins, maar mijn gevoel zegt steeds meer dat het niet zomaar iets is....
waarom ik dit zo voel? geen idee... vrouwelijk intuitie?

ik hoop dat er dinsdag snel een afspraak gemaakt kan worden. want ik wil daar dan toch wel duidelijkheid in krijgen. 3 x dikke pech daar geloof ik niet in.
als we de oorzaak hebben gevonden, dan willen we kijken of het de moeite waard is om verder te proberen.

mijn kinderwens is echt niet ineens weg, hij is nog steeds gigantisch aanwezig, maar wat ons nu overkomt is niet meer te dragen.
de twinkel in mijn ogen is weg.. zei een vriendin die ik vandaag even zag. ze heeft gelijk. ik zie er de lol niet meer vanin.

hoe gaat het met jou? nog leuke dingen die ervoor zorgen dat ik er weer wel zin in krijg?

Terug
Bovenaan