Mickey en Carina

Het zou inderdaad fijn zijn als je snel een afspraak zou kunnen maken bij de gyn.
Je zal waarschijnlijk heel wat onderzoeken krijgen, maar het zal wel fijn zijn om te weten hoe het nu kan dat het steeds mis gaat.
Ik hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid krijgt.

Of ik je nog ergnes mee op kan vrolijken?
Ik ben bang van niet.
We zijn druk met de kinderkamer, maar ik kan me voorstellen dat je op dit moment even niet op mijn enthousiaste verhalen zit te wachten.

Komende week wil ik weer gaan werken.
Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.
Op dit moment heb ik veel pijn in mijn rechterbil, en bij inspanning heb ik last van harde buiken.
Tja, en werken zonder inspanning, dat gaat natuurlijk niet.
Ik ga het dinsdag proberen, en dan zien we wel hoe het verder gaat.

Doe jij het ook een beetje rustig aan?

goeiemorgen...

vandaag een erg lange dag op het werk.. ben pas om 10 uur 's avonds thuis..
ik zie er vreselijk tegenop, maar die gesprekken wil ik gewoon gehad hebben!

als ik het echt niet trek, kan er altijd nog een briefje naar de ouders toe.

beetje aan mezelf denken.. tja.... je kent me voortaan wel een beetje he.

ik heb geen flauw idee of het vele onderzoeken zullen zijn, maar zolang het maar niet al te pijnlijk is.. dan kom ik daar ook wel weer overheen.
lief en ik willen heel graag een kindje, maar niet ten koste van ons. want dit is slopend, ook voor je relatie. gelukkig kunnen we wel tegen een stootje. (al moet ik zeggen dat dit niet meer echt een stootje is hoor)

succes dinsdag! ik hoop voor je dat het goed gaat... en anders gewoob weer thuis blijven he.. je moet goed voor je kleintje zorgen!

groetjes Carina

Jeetje, wat een lange dag heb jij voor de boeg zeg.
Ik neem toch aan dat je tussendoor wel de nodige rustmomenten hebt, want zo lang aan het werk zijn dat houdt geen mens vol.

Fijn dat jullie zo goed met elkaar over alles kunnen praten.
Dat moet denk ik ook wel, want het is niet niks wat jullie allemaal meemaken.
Kunnen jullie er niet eens een paar dagen lekker met z'n 2-tjes tussenuit, en de boel de boel laten?
Het zijn in alle opzichten drukke maanden geweest.

Ik ga nu maar eens wat poetsen hier in huis.
Het is hier gewoon vies.
Nog ruim een week denk ik end an ligt de vloer in de kinderkamer.
Dan kan ik ook echt schoon gaan maken.
Tot die tijd blijft het ben ik bang stoffig in huis.

hoi hoi..

no heb de dag overleefd hoor!

dat van een paar dagen er tussenuit heb ik ook al overwogen... maar dat wordt dan denk ik pas in mei ofzo... veel eerder zie ik da niet gebeuren..

ik ga nu maar eens slapen...
tot morgen!

Hoi hoi,

Hoe gaat het vandaag?
Heb je een afspraak kunnen maken met de gyn?

Hier gaat het goed.
Ik heb vandaag weer gewerkt.
Als ik het maar rustig aan doe dan gaat het goed.
Als ik me druk ga maken dan krijg ik een harde buik, dus ik weet wat me te doen staat.

Hoe gaat het met jullie nieuwe keuken, is hij al helemaal geplaatst?

Ik heb nog wat foto's van de meubeltjes voor de kiinderkamer.
Wil je ze zien, of vind je dat op dit moment even teveel?

Liefs mij.

hoi hoi!

fijn dat het werken gegaan is.. tja en niet meer druk maken op het werk dus!
de kleine waarschuwt je!

met mij gaat het overdag wel redelijk goed. af en toe wat steken/ krampen, ook het bloedverlies is niet zo veel meer.
's avonds heb ik veel te verwerken. geestelijk, maar ook de krampen worden dan erger. een hittepitje helpt me als ik ga slapen. ook word ik rustiger van de warmte.

woensdag 2 april kan ik terecht bij de gyn. ik ben erg benieuwd wat hij voorstelt.
ik moet alleen nog even regelen op het werk dat ik dan eerder weg kan, want moet er om 11 uur zijn. dat was het enige gaatje nog in die week.

de foto's wil ik wel zien hoor! het leven gaat toch door! al heb ik het wel weer moeilijk als ik een zwangere vrouw zie, merk ik.
ik heb het al aardig wat mensen in mijn omgeving verteld. ze reageren allemaal erg begripvol.

groetjes

Goh, wat raar dat de krampen 's avonds erger worden.
Misschien komt het omdat je dan wat tot rust komt.

Ik heb je de foto's toegestuurd, ben benieuwd wat je ervan vindt.
Het verfwerk op het kamertje is nu ook bijna klaar.
Alleen de lichte muren moeten nog 1 keer, maar dat ik maar een klein uurtje werk.
Morgen worden de maten voor de vloer en de gordijnen genomen.
Stiekem hoop ik dat in ieder geval de vloer eind volgende week al gelegd kan worden.
Maar ja, de paasdagen zitten er tussen, dus ik weet niet of de bestelling dan optijd binnen is.
Even afwachten dus.

hoi hoi

ik heb mijn mail nog niet gelezen, dus je foto's nog niet gezien.. zal straks eens kijken!

ik denk ook dat die krampjes komen omdat ik tot rust kom. tja nog 1 dag werken en dan lekker een paar dagen vrij. dan kan toch alles wat meer op het gemakje.

heb vanmiddag een flink raamkozijn een 2de laklaag gegeven, en verder doe ik in het huis vandaag niets meer. heb nog een stapel na te kijken waar je u tegen zegt. en de rest van de avond is lekker rustig zappen en computeren.

psv - ajax vanaaf.. dus mijn lief zit in het stadion. l moet hij er nu wel een eind voor rijden hoor... ik hoop dat ie 1 uur vannacht wel thuis is!

Terug
Bovenaan