Mickey en Carina

jeetje wat gaat het hard he! 36 weken!

weer een heel andere fase van de zwangerschap ga je in. is het niet een vreselijk gewicht om mee te slepen? of valt dat wel mee?
het lijkt me echt zwaar.

ik heb het vandaag al op mijn werk verteld. 2 collega's dachten het vorige week al aan me te zien. mijn borsten leken groter  en buikje stak meer uit.
en eerlijk gezegd., kan ik normaal mijn buikje goed inhouden, maar het lukt nu gewoon niet. en dat met nog geen 5 weken...

ik ben erg moe vandaag. als ik zo nog 3 weken moet werken, kun je me aan het eind opvegen!  

ik hoop dat je maagzuur zich een beetje inhoudt de komende weken!
ik ga zo nog wat kleine dingetjes doen (nakijken ed) en dan duik ik mijb bed in.

Ik moet eerlijk zeggen dat het wel mee valt met het gewicht meeslepen.
Natuurlijk merk je wel dat je buik steeds meer in de weg gaat zitten (ik kan bv niet meer goed bij de tafel zitten) maar het is niet echt vervelend.

Doe het maar lekker rustig aan hoor.
Behalve je werk niet zoveel extra dingen doen.
Ik heb de eerste weken ook bijna alleen maar geslapen, gegeten en gewerkt.
Na zo'n 3 maanden krijg je weer meer energie.
Je moet gewoon goed naar je lijf luisteren.
En het is "maar" 3 weken, die overleef je wel.

Er gebeurd nu heel veel in je lichaam en het heeft gewoon alle energie nodig.

Vanavond de laatste zwangerschapsgym.
Weer een fase van de zwangerschap afgesloten.

grappig om te lezen.. jij staat aan het eind van je zwangerschap, bent alles aan het afsluiten. en ik ben juist weer helemaal aan het begin.

ik was ook niet van plan extra dingen te gaan doen.
vanmiddag kwam mijn tante nog een muurtje behangen op onze slaapkamer, en daar heb ik wel bij geholpen, maar vanaaf is het lekker vanuit bed oranje supporteren!

was te laat met het bellen voor een afspraak bij de gyn. dus doe dat mrogen even.

ik was trouwens vanmorgen nog even geschrokken. was aan het werk. voelde ineens wat vochtigs beneden. was zo bang dat het bloed was. gelukkig was het alleen wat slijm.
vanmiddag thuis een test gedaan en die gaf gewoon zwanger aan. dus ben weer gerustgesteld.!

groetjes

Ik herken het helemaal.
Hier de hele zwangerschap al meer afscheiding.
Kan me nog herinneren dat ik met 12 weken bloed heb laten prikken en daarna met mijn moeder naar een babyzaak ben geweest.
Terwijl we daar liepen leek  het net of er een straaltje "uit liep".
Het eerste wat toen door mijn hoofd ging was, nu heb ik voor niks bloed laten prikken.
Het voelt gewoon heel vreemd.

Verstandig om vanavond leker te relaxen.
Ik doe met je mee.
Waarschijnlijk zie ik het eind van de wedstrijd niet eens, want ik zit nu soms al te knikkebollen.

ik denk ook niet dat ik het einde van de wedstrijd haal hoor...

ik heb straks weer foto's op hyves...
heb met mijn tante een muur op onze slaapkamer behangen met vliesbehang.
dan hoef je alleen de muur maar in te smeren. het ging erg makkelijk.

ik hoop binnekort een muurtje zelf te doen op een ander kamertje! als je begrijpt wat ik bedoel!

nog een fijne avond!

Vroege vogel meldt zich weer.
Wat een nacht zeg.

Ben ieder uur wakker geweest.
Om 1 uur naar de wc, om 2 uur weer (er brandde nog licht in de woonkamer dus ik verdacht vriendje ervan dat hij op de bank ik slaap was gevallen), om ongeveer 3 uur komt hij boven, om 4 uur ben ik nog klaar wakker(beneden een beker warme melk gedronken) na veel woelen en draaien en lichte ongikramp in mijn buik ben ik om 6 uur opgestaan met het idee iets te gaan eten.
Toen ik de koelkast open deed heb ik hem maar direct weer dicht gedaan, want ik werd ineens helemaal misselijk van het idee te moeten eten.
Ik ga zo nog maar weer een poging doen wat te slapen, anders gaat dit een erg zware en lange dag worden.

jeetje meid! de laatste loodjes zijn voor jou zo wel erg zwaar he!
heb je nog een beetje kunnen slapen?

ik was natuurlijk weer te laat thuis o mde gyn te bellen. ik zet zo het nummer in mijn mobiel en dan bel ik morgen als mijn stagiaire aan het lesgeven is!

heb vandaag eigenlijk weinig te vertellen. gewoon gewerkt, ff naar spot geweest om haar weer een keer uit te laten. Met beeb gewandelt toen ik thuis kwam en een boodschapje gedaan.

nu lig ik lekker op de bank wat te tikken en te msnen...
groetjes

Heerlijk toch om zo'n rustige dag te hebben.
Lekker van genieten hoor.

Ik heb van 7 tot 10 nog wel wat geslapen.
Morgenochtend heb ik al om 8.40 uur een afspraak bij de vk.
Zal je zien dat ik vannacht wel goed slaap, en pas wakker wordt als de wekker gaat.

Fijne avond nog.

Terug
Bovenaan