Mickey en Carina

Joehoeeee, ik heb heerlijk geslapen vannacht.
Ben 1 keer mijn bed uit geweest om te plassen, en werd daarna pas om kwart over 5 wakker.
Oké, het is vroeg, maar ik heb in ieder geval een paar uur goed geslapen.

Staks naar de vk.
Ben vooral erg benieuwd naar de ligging van onze uk.

Vandaag niet vergeten de gyn te bellen hè?

Fijne dag.

Ik ben helemaal happy de peppie.
De controle bij de vk was helemaal goed.
Bloeddruk ietsje hoger dan de vorige keer,  maar dat is normaal aan het eind van een zwangerschap.
Het schijnt zelfs zo te zijn dat dat kan betekenen dat de bevalling niet zo lang meer op zich laat wachten.

En wat ik helemaal super vind is dat uk al en beetje ingedaald is.
Dat ik zoveel last heb van brandend maagzuur is heel logisch, want uk ligt lekker met z'n voetjes in mijn maag te trappelen
Nog een paar dagen en ik mag thuis bevallen.

Kortom, mama is blij.

Is het nog gelukt om de gyn te bellen??

joepie! goed nieuws zeg!
ik ben zo benieuwd wanneer de kleine uk zich gaat melden bij je...
zie je niet tegen de bevalling op? of is het waar dat je daar tegen de tijd dat de bevalling nadert niet meer zo bang voor bent?
het lijkt mij in ieder geval nog doodeng te moeten bevallen.

ik heb gebeld!!! vrijdag 4 juli om 8:40!
ik kon ook komende dinsdag al, maar dan ben ik krap 6 weken en de kans dat ze dan een hartje zien is zooooo klein. dan blijf ik onzeker. dus heb toen zelf aangegeven dat ik het iets later wilde.  
goed van me he! heb er stiekem al spijt van hahaha

Wat goed zeg, dat je nog even kan wachten.
Maar je hebt wel gelijk.
Als ze volgende week niks zouden zien zou je je alleen maar af gaan vragen of het allemaal wel goed zit.
En 4 juli is het toch al best wel snel.

Ik zie eigenlijk nog helemaal niet op tegen de bevalling.
Vreemd hè?
Helemaal als je je bedenkt dat ik eigenlijk al 3 jaar naar de kaakchirurg moet om verstandskiezen te laten verwijderen.
Ik ben eigenlijk nog nooit zo relaxt geweest.
Wat ik wel heel spannend vind is wanneer en hoe  de bevalling begint en hoe ik dan reageer.
Eigenlijk ben ik nu gewoon een wandelende tijdbom.

ikhoop zo dat ik er in januari net zo relact onder ben als dat jij nu bent!
maar goed als het goed is, zien we dat vanzelf.

ik vond het ook heel goed van mezlef dat ik later een echo vroeg. al heb ik soms al wel een beetje spijt ervan hahaha
ik heb liever wat extra echo's ronde de 10 en 12 weken!

morgen een redelijk relaxte dag. moet nog even bekijken wat ik met de kids ga knutselen of tekenen morgenmiddag. mijn stagiaire neemt een groot gedeelte van de dag op zich, dan kan ik lekker wat aan de rpporten werken en aan ons afscheid van de groep ov er 2 weken.

over 2 weken ben ik werkeloos. met mark besproken hoe nu verder en hij zegt zelf al dat ik lekker een beetje moet gaan vervangen wanneer ik er zin in heb. en het verder rustig aan doen.
volgend jaar mei komen er weer wat vacatures (hopen we) en dan kan ik weer gewoon op parttime banen solliciteren. ik ga dus een schooljaartje werken wanneer ik zin heb, aangevuld met een uitkering. ideaal toch?
ik hoop zo dat het nu allemaal goed komt. we zijn er rustig onder, maken ons veel minder druk en alles lijkt wel op zijn plaats te vallen.

ik vier al stiekem een feestje van binnen, want dit moet toch wel goed gaan?
maar probeer wel met beide benen op de grond te blijven hoor!

groetjes en slaap lekker straks!

Goed dat je even tijd voor jezelf neemt.
En als het financieel haalbaar moet je het ook echt niet laten.
Lekker rustig rondkijken of er iets op je pad komt, heerlijk toch.

En verder lekker genieten van je zwangerschap.
Het is echt zo voorbij.

financieel kan het, omdaty ik recht heb op een uitkering. ik moet dan wel iedere maand solliciteren, maar er zijn genoeg scholen in de buurt die ik een open sollicitatiebrief kan sturen.

ik heb dan recht op 70 of 75 procent van mijn laatst verdiende loon. en dat is genoeg hoor!

wij zien het in ieder geval helemaal zitten.. nu dat gupje nog!

Met dat gupje komt het vast helemaal goed.
Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in.

Hier gaat het lekker vandaag.
Vannacht goed geslapen, vanmiddag eerst de bovenverdieping gesopt en nu nog ff de frituurpan schoonmaken.
Daarna lekker helemaal niks meer.

Heerlijk toch.

Terug
Bovenaan