Mickey en Carina

ik begreep al op het journaal dat het bij jullie in de buurt noodweer was.
en wij zaten heerlijk buiten met de bbq aan. daar kun je met je verstand dan toch niet bij he

een thuisbevalling... spannend!
ik begreep de vorige keer al van Mark dat hij dat niet zag zitten... maar ik denk dat ik thuis veel rustiger ben dan in het ziekenhuis.
wij moeten dat stukje nog uitvechten....
maar daar hebben we nog tijd zat voor.

de fokker ( oma nel zoals wij haar noemen) weet van de miskramen af. (dat heb je als je daar zo vaak komt) we hadden vanmorgen spot opgehaald en vanavond weer terug gebracht.
ze hebben daar een waakhond (rotweiler).
toen we spot terugbrachten voreg ze me of er toevallig iets te vertellen was... ik keek eers tnog wat vreemd en toen keek ze naar mijn buik. ze von namelijk dat de rotweiler zo aanhankelijk naar me was. ik moest hard lachen en heb haar verteld dat ik zwanger ben.
zij wist het dus al door de manier waarop hun hond op me reageerde. gek is dat he!

groetjes

die stomme banner...

volgens mijn berekening 18de uitgerekend, maar krijg alleen de goede banner bij de 17de. denk dat die uitgaat van een cyclus van 28 dagen en niet van 29.
we zien het wel. vond het wel leuk ze zo bij elkaar te zetten...

Als je wil weten hoe het er hier in de omgeving ongeveer heeft uitgezien moet je eens op de volgende site kijken.

http://www.112achterhoek.nl/

Wat bijzonder dat e hond het in de gaten had.
Zo kan je ook geen geheim bewaren.

Wat lijkt dat mooi die banners.
Moeten we eigenlijk niet verhuizen naar het zwanger forum?

ehm verhuizen...
nu je het zegt...
ik weet niet of ik wel echt durf te verhuizen, gek he!
zullen we nog even een kloppend hartje  afwachten?

ik ben trouwens gespot hier... een vriendin van vroeger...
ga je ff boodschappen doen in de winkel en wordt je zowaar betrapt op forummen
hahaha
als je dit leest... groetjes van mij!

ik heb mijn vrije middag verhuisd van morgen naar vandaag. morgen is het officieel afscheid nemen van 7 collega's waaronder ik zelf.
ik moet dan toch op school zijn en kon deze week makkelijk ruilen. vandaar dat ik al lekker thuis ben. al wachten er nog 16 rapporten op me... zucht!

hoe is het met jou? kun je die laatste loodjes nog een beetj volhouden?
ga zo nog even op die site kijken. ben benieuwd naar het noodweer. vanmorgen op tv zagen we ook beelden.

ik op dit moment aan het lezen in een boekje van daphne deckers. de geboorte van een moeder. het leest wel makkelijk weg. en is grappig geschreven.

groetjes!

ik heb vandaag bij mijn moeder op zolder het boekje gehaald wat ik gemaakt had na de eerste miskraam. met alle kaarten erin en ook de 2 echo's. het was goed om de kaarten weer te lezen en de echo weer te zien. een stukje afsluiten.
niet dat ik ons gupje wil vergeten hoor, maar ik had grote behoefte er weer even naar te kijken.

het voelde goed, verdrietig.. maar goed.

Toevallig zeg, dat iemand je gespot heeft.
Dat is ook de reden dat ik hier niet onder mijn eigen naam schrijf.

Morgen dus een spannende dag.
Gaat er nog iets bijzonders gebeuren, of is het een complete verrassing?

Hier gaat het goed.
Vanaf vandaag mag ik thuis bevallen.
Heb steeds steekjes onderin mijn buik, maar verwacht ninet dat dat iets te betekenen heeft.
Moet eerlijk bekennen dat ik al wel bitter lemon in huis heb.
Of het werkt, geen idee.
Vanmiddag met ed wekelijkse boodschappen hebben we ook alvast muisjes gekocht, roze en blauwe.
Dus als de kleine er is kan er meteen beschuit gesmeerd worden.

Veel plezier morgen.
Ben benieuwd wat ze voor je bedacht hebben.

Hoi,

Heb je een leuke dag gehad?
Het begint hier een beetje saai te worden.
Ik ben nu echt aan het wachten, en dat wil ik helemaal niet.

Vanmorgen belde de vk me wakker met de vraag of ik morgen iets eerder kan komen.
Natuurlijk kan dat, ik vind het veel te leuk om te gaan.
Het is de eerste keer dat ik alleen ga.
De andere keren is lief meegeweest of mijn nichtjes.
Eén keer is mijn zus meegeweest.
We zouden morgenmiddag eigenlijk samen gaan, maar omdat het een standaard controle is en ik me verder goed voel ga ik alleen.
Dat scheelt weer een uurtje vrij nemen.
Of er moet vannacht nog verandering in dezaak komen, dan wijzigen de plannen natuurlijk.

Vanmiddag hebben we de box in elkaar gezet.
We wilden er eerst ballonnen in doen, maar tot nu toe heeft de kat helemaal gene interesse.
Dus gaan we het eerst zonder proberen.
Ballonnen blazen is nu niet echt het leukste karweitje.

Wel vreemd hoor, om de box zo te zien staan.
Moet er nog een beetje aan wennen.

Terug
Bovenaan