Mickey en Carina

Toen ik zag dat je zo vroeg gepost had, wist ik meteen dat er iets moest zijn.
Als ik de kleur zo hoor hoef je je denk ik niet zoveel zorgen te maken, al begrijp ik je schrik natuurlijk.
Zelf heb ik met 7 weken ook zoiets gehad, en ben me toen ook rot geschrokken.
Ik had zo'n heel licht bruinig kleurtje in mijn broekje zitten.
Zo lang het niet helder rood wordt en je geen buikpijn krijgt zit het vast goed.
Sterkte.

Ik heb even terug gelezen.
Op pagina 2 van dit topic, bij 26 november vertel ik dat ik ook wat bruins heb gespot.
Jouw advies aan mij is hetzelfde als ik jou nu gegeven heb.

er was gelukkig niks aan de hand.. heb de rest van de dag enrgens last van gehad.
stuur vanaaf een langer bericht.. zit nu nog op school namelijk./..

groetjes

Gelukkig maar.
Maar ik kan me voorstellen dat de schrik er even goed in zat.

Hier niet zo'n lekkere dag vandaag.
Werd vanmorgen wakker met buikpijn, wat steekjes en krampjes.
Natuurlijk hoopte ik dat dit het begin zou zijn, maar ik wist ook eigenlijk wel beter.
Vanmiddag na het boodschappen doen was ik blij weer thuis te zijn.
Kon bijna niet meer lopen en was ook wat misselijk.
Ben maar even op bed gaan liggen en hbe net gegeten.
Nu gaat het wel weer.
Ik hoop dat dit voorwerk snel over gaat in het echte werk, want dit is niet echt grappig.

ik kan heel goed een ander vertellen dat het niks bijzonders is, een beetje bruin slijm. maar als ik het dan zelf zie, na alles wat gebeurt is, dan zinkt de moed je even in de schoenen. gelukkig onnodig.

tja die laatste loodjes noemen ze natuurlijk niet voor niets zo, maar ze vertellen het er niet bij als je begint te proberen zwanger te worden.. ik hoop nog steeds voor je dat je in ieder geval niet de 40 weken voorbij hoeft te gaan.

ik heb vandaag een drukke dag gehad. had geen hulp van een andere leerkracht, dus het was een flinke klus de kids deze dag bezig te houden... in de middagpauze zat ik bijna te slapen met mijn boterham in mijn hand.

ik lig dus nu al op bed met de klapdoos op schoot. en ik kom er alleen maar uit om wat te eten of drinken te pakken en om naar de wc te gaan natuurlijk.

voel je je weer wat beter nu?
of liggen we samen beetje bij te komen op bed?

groetjes

Ik heb mijn beed ondertussen verruild voor de woonkamer.
Glas bitter lemon erbij (alweer )
Geloof dat er vanavond niet veel op tv komt, dus dat wordt een lange avond.
Ben de hele nacht alleen.
Mannetje heeft nachtdienst.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gaat, zo vlak voor de bevalling 's nachts alleen thuis.
Geukkig kan ik hem wel bellen als er iets is, en dan is hij ook zo thuis.
Hij hoopt dat ik deze week beval, want hij heeft niet zo'n zin in de nachtdienst.

hahaha
smaakt de bitter lemon ook?

ik lig lekker op bed en kijk nog even csi. dan lekker dutten...

hee  mickey!!

Ik wilde je ff heel veel succes wensen met de laatste loodjes meis!! Ik ken je nog van de klusbus he weet je nog...alleen het kwartje viel pas vandaag dat JIJ de mickey bent hahahahahaha erg he...sorry hoor!! heb wel altijd meegelezen met jullie hier!!! pffffffff wat is het hard gegaan de tijd he!!! spannend hoor!! zo nieuwsgierig he naar je kindje!! ik ben nu zwanger van de tweede, justin groeit als kool maar lees heel soms nog op de klusbus...maar daar is het heeeel rustig he, niemand reageerd nog eigenlijk.

Nou, heel veel succes en een super bevalling gewenst!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan