Mickey en Carina

das dan toch even schrikken als ze nog een extra keer je bloeddruk moeten meten.
gelukkig was alles goed!
klinkt het hartje nog steeds hetzelfde als in het begin? of verandert dat met de weken?

ik heb zin in morgen! dit moet wel goed zitten, want ook vandaag weer de hele dag beroerd geweest. gelukkig heb ik vanavond wel iets mee rkunnen eten dan gisteren.

ik mag al om 8:40!!!
daarna moet ik nog werken. maar natuurlijk rijd ik even langs   ijn zus die op vakantie gaat morgen! als ik erg vroeg ben zet ik misschien zelfs nog wel even de laptop aan. anders meot je wachten tot vrijdagmiddag...

als ik maar kan slapen vannacht!!!!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niet geschrokken ben.
Dacht juist, als de bloeddruk wat hoger is dan laat de bevalling niet lang meer op zich wachten

Of het hartje anders  klinkt?
Geen idee eigenlijk.
Ik denk dat het meer met je eigen beleving te maken heeft.
De eerste keer is heel bijzonder.
daarna ook wel, maar wordt ook "gewoon" om te horen.
En toch is het iedere keer wel weer fijn om te horen.

Lekker zeg dat je morgen  al zo vroeg mag.
Natuurlijk heb je even tijd om je laptop aan te zetten
Zodra ik wakker ben kom ik even spieken.

hahaha.. ik doe mijn best, maar dan wordt het een heeel kort berichtje hoor...
de rest moet je dan maar tot wat later op de dag voor wachten!

mijn lief komt net een kopje thee brengen met een saucijzenbroodje... de lieverd.
hij wil dat ik iedere 2 uur wat eet.. desnoods propt hij het er zelf in.. hahaha

groetjes

Je houdt me wel in spanning hoor.
Ben zo benieuwd hoe het vanochtend gegaan is.
Ik heb in ieder geval wel aan je gedacht.

hier ben ik dan eindelijk...

na een kort gesprekje, kregen we de echo

een klein wit dotje, met een knipperend stipje.. het hartje!

ik ben helemaal blij! over 2 weken (17 juli) mag ik weer voor een 2de echo. als ik zolang kan wachten. als ik me onzeker voel oid. dan mag ik altijd bellen.

groetjes!!!

Wat een super goed nieuws, al had ik eigenlijk niet anders verwacht.
Het is natuurlijk nog erg klein allemaal, maar voor je het weet kan je niet meer om je zwangerschap heen.
Klopte de duur van de zwangerschap met je eigen berekeningen?

2 Weken zijn zo voorbij hoor.
Voor je het weet is het de 17e.

Nu lekker gaan genieten van je zwangerschap en je vakantie.

Hier nog steeds geen tot weinig tekenen dat er een bevalling aan zit te komen.
Nadat ik vanmiddag in huis wat gepoetst heb wel wat last van harde buiken en pijn, maar he;aas heeft er niks door gezet.
Dan gaan we maar voor het weekend.
Eens kijken of vriendje gelijk krijgt.

goeiemorgen

ik had zelf gedacht dat ik gisteren hooguit 7 weken en 3 dagen zou zijn, maar door de late positieve test had ik er rekening mee gehouden dat het minder ver kon zijn. en volgens de gyn is die test ook een goede verklaring voor het feit dat ik gisteren volgens de echo precies 7 weken was. de datum zal wel verplaatsen richting de 21ste denk ik.

over 2 weken doet hij weer een meting, want een mm verschil kan al een dag verschil betekenen, dus een datum zetten op zo'n vroege echo doet hij liever niet.

ik ga zeker genieten, al blijft het vooral spannend of het na de 10de week nog goed blijft gaan... we hebben immers eerder een kloppend hartje gezien....

ik hoop voor je dat je vriend gelijk krijgt.. zou toch mooi zijn als je neit zo lang meer hoeft te wachten....... (en ik ook niet, want ben wel erg nieuwsgierig!!!!)

groetjes

Hihihi, wat is dat toch met die nieuwsgierige mensen.
Zelf heb ik het idee dat er dit weekend in ieder geval niks gaat gebeuren, maar het kan natuurlijk ook zo veranderen.
Stom van mezelf, maar ik heb er nooit echt bij stil gestaan dat ik ook nog weleens overtijd zou kunnen gaan.
Nu ben ik dat natuurlijk nog niet, maar ik hou er wel steeds meer rekening mee.

Kan me ook eigenlijk wel voorstellen dat ze in het begin nog moeilijk de duur van de zwangerschap kunnen zeggen.
Je zal zien dat er  over 2 weken al heel wat veranderd is, duidelijker ook.
Tja, en wat zegt een datum.
Wij hebben eigenlijk 3 uitgerekende data, de 13e, 14e en de 17e.

Terug
Bovenaan