Mickey en Carina

heerlijk toch!

het is dat mijn moeder kwam vandaag voor de gordijnen (is mooi geworden trouwens)
anders had ik de hele dag niets gedaan!
heb een blegh-dag vandaag

Eigenlijk heb je het wel goed voor elkaar zeg.
In de periode van je zwangerschap dat je zo moe bent heb je  vakantie dus je kan doen en laten wat je wil.
Heerlijk lijkt me dat.

Morgenmiddag mag ik weer naar de vk.
Stiekem hoop ik dat ze even gaat kijken of er van binnen al iets gaande is, maar ik ben bang dat ze dat niet eerder dan volgende week doen.

Hoe zit het eigenlijk met jou.
Blijf je de hele zwangerschap onder controle van de gyn staan, of mag je straks ook naar de vk?

ghegheg.. goed geregeld he!
ik ben blij dat ik er in ieder geval alles aan kan doen om ervoor te zorgen dat dit kindje het aan niets ontbreekt.
ik leef nu echt in dienst van ons gupje. dan kan ik me in iedder geval geen verwijten maken... mocht er gebeuren wat deze keer niet gaat gebeuren!

ik heb officieel een raar trekje wat eten betreft.. heb al 3 dagen zin in erwtensoep.
en heb net de 2de kom op in deze 3 dagen. nou ja.op... halverwege was het wel genoeg hoor!

ik zal de komende weken nog wel naar de gyn moeten, maar ik denk dat na de kritieke weken ik wel naar de verloskundige mag.
heb trouwens geen idee waar die hier inde buurt zitten...
hmmz eens uitzoeken binnekort

slaap lekker straks en succes bij de vk morgen!

Hihihi, erwtensoep.

Wel lekker eigenlijk.
Misschien morgen ook maar een blikje halen
Je brengt me nog op ideeen.

Nog steeds niks, noppes, nada.
Heb zelfs heerlijk geslapen.
Ik denk dat ik straks bij de vk maar eens een zielig verhaaltje op ga hangen.
Misschien wil ze een uitzondering maken en wel even kijken of er al iets gaande is.

Dinsdag was ik erg blij te horen dat ik al iets weeen actviteit had, misschien helpt het me om nog even vol te houden als ze zegt dat er ook al iets ontsluiting is.
Probleem is alleen dat ik nog geen 40 weken ben en ze dus waarschijnlijk niet gaat kijken.

tja meid.. volgens mij kun je niet anders doen dan afwachten.
misschien dat de vk wel wil kijken, maareignelijk logisch dat ze dat nog niet doet omdat je nog niet bij de 40 weken bent.

en? nog erwtensoep gehaald?

ik twijfel of ik niet een pan erwtensoep ga maken. is ten eerste lekkerder, en dan heb ik altijd erwtensoep in de vriezer. of ben ik nou erg raar bezig?
misschien moet ik er volgende week wel niet aan denken!

ik ga straks de eerste zwangerschapsbh halen. ook wil ik even lang een dierenwinkel voor de doggies en moet ik nog een kadootje halen voor mijn neefje die binnenkort 3 wordt.
mijn moeder wilde wel even mee, dus hoef ik niet saai alleen!

ik kom straks nog wel lezen hoe het gegaan is bij de vk! succes!
groetjes

Ik ben net terug van de vk.
Alles was helemaal goed.
Mijn bloeddruk is nog nooit zo laag geweest 125/70
Ze denkt zelfs dat ze me volgende week weer terug gaat zien, omdat de kleine het erg naar zijn/haar zin heeft in mijn buik.
Er is ook nog ruim voldoende vruchtwater.

Op zich natuurlijk allemaal goed nieuws, maar ik wil zo graag zien wie er in mijn buik zit.
Als ik het volgende week nog zat ben gaan ze inwendig onderzoek doen.
Dat schijnt net dat laatste zetje te kunnen zijn om de bevalling in gang te zetten.
Dat het niet nodig is en dat uk zich 1 van de komende dagen zelf meldt.

En heb je nog een leuke bh gevonden?

Ik heb nog geen soep gehaald, heb er nu ook niet zo'n zin meer in.
Het is wat met die zwangere vrouwen hè.
Als je een pan soep wil koken moet je dat gewoon doen.
Inderdaad wel handig om wat in de vriezer te hebben.
Als je dan zin hebt kan je zo wat pakken en net wat je zelf ook al zegt, het is ook veel lekkerder.

goed nieuws van de v k, maar toch ook weer niet.
maar ja.. de kleine komt vanelf wel... alleen wanneer he!

heb vanmiddag maar een 2de sportbh erbij gehaald, die geeft ook meer steun en zit nu het lekkerst.

verder nog wat kleinigheids gehaald.. maar zag ook een superlief babypakje.. maarja.. ik moet eerst weten wat voor mensje er uit je komt.. want het was toch wel een echt meisjes setje... voor mijn schoonus ook al een meisjessetje gehaald.. nu we weten dat het een meid is, wil ik af en toe wat voor de kraammand kopen.

de hele dag niet misselijk geweest, maar nu begint het weer.. blegh!
ga weer lekker in mijn bed liggen!

groetjes

Terug
Bovenaan