Mickey en Carina

het is echt een aanrader zo'n behandeling!
even lekker nergens aan denken en lekker liggen.

hmmz.. zal binnenkort eens op die site gaan kijken...
we hebben wel 3 winkels in middelburg waar ze borduurwerkjes verkopen, maar als het via het internet kan is het ook makkelijk. dan kan mark ook meekijken! want zo'n winkel krijg ik hem echt niet mee in.

de kapper komt bij mij over een week of 2 weer aan de beurt. kan er niet in 1 keer al te geweldig uit zien he!!! hahaha

Ik kom net terug uit het zh.
Ik voelde eigenlijk sinds gisteren al de kleine (bijna) niet.
En als ik iets voelde was het heel zachtjes.
Omdat ik me nu toch wel wat onrustig voelde worden heb ik de vk gebeld.
Zij was snel bij ons thuis en heeft naar het je van de kleine geluisterd.
Klonk goed, maar voor de zekerheid sturen ze je toch altijd even naar het zh voor een ctg.
Daar heb ik een half uurtje aan gelegen en alles was gelukkig goed.
Toen de verpleegkundige me "af wilde koppelen" had ik volgens haar iets weeenactiviteit
Zal best, ik heb er niks van gemerkt.
Het schijnt dat ik dat de hele iets heb gehad.
1 Keer voelde ik een mega harde buik, toen zakte de slag van de kleine ook.
Ik dacht altijd dat je weeenactiviteit wel zou merken, maar dat hoeft dus niet.
De gyn heeft even naar de ctg gekeken, en was tevreden.

Ben toch wel blij dat ik even gebeld heb, anders had ik nu nog steeds in onzekerheid gezeten.
En wat ik ook fijn vind om te weten is dat er dus wel degelijk iets gebeurd, al merk ik er zelf dan niet zoveel van.
Alle beetjes en.

whaaa! en nu maar afwachten wanneer dat dan doorzet!

goed van je dat je niet onzeker rond bent blijven lopen. ze zijn er nou eenmaal om je te helpen!

Ik denk dat ik toch mijn mannetje vanavond eens lief aan moet kijken.
Hij kan net dat laatste zetje geven wat nodig is om de bevalling te laten beginnen, maar ik kan hem nog niet zover krijgen

Vandaag maar even geen bitter lemon, want ik heb gisteravond toch wel wat last gehad van brandend maagzuur.

hahahs.. moet wel een beetje om je lachen hoor!!
is je geduld op?

is het niet zo dat mannen minder zin hebben in sex als er een behoorlijke buik in de weg zit?
ik hoop dat het antwoord nee is....   hahaha

groetjes en succes vanaaf

Ikke? ongeduldig? Hoe kom je erbij

Ik weet eigenlijk niet of mannen minder  zin in  seks hebben doordat de buik ind e weg zit.
Ik denk eerder dat ze bang zijn dat ze het kindje kunnen raken of beschadigen ofzo.
Moet eerlijk bekennen dat ik het ook wel een vreemd idee vind hoor.

Vannacht heb ik een beetje een vreemde nacht gehad.
op zich heb ik wel goed geslapen, maar ik was me er wel steeds van bewust dat mijn buik gevoelig was.
Veel harde buiken.
Helaas zet er nog niks door, dus we moeten nog steeds afwachten.

Hoe gaat het met jouw zwangerschapskwaaltjes?
Nog misselijk of andere gekke dingen?

goeiemorgen...

ik zag dat je heel vroeg een berichtje had.. en dacht het is begonnen!
maar we wachten nog maar even af!
ik heb namelijk al helemaal zin om te gaan shoppen voor iets leuks voor jullie kleintje!

mijn kwaaltjes...
gisteren gaf mark me een dikke knuffel.. en toen zatten mijn 2 grote vrienden in de verdrukking.. nou ik gilde het bijna uit.
wil deze week weer een zwangerschapsbh gaan halen, want een gewone zit echt niet fijn meer. blegh.. daar komt de saaie bh weer tevoorschijn.
(als iets niet opwindend is....)

zit nju met moeite een boterham hapje voor hapje naar binnen te werken. toen ik gisteravond zag dat mark de honden een pensstaaf gegeven had, werd ik helemaal misselijk van de lucht en ben ik even naar buiten gevlucht.

verder lig ik nog altijd vroeg op bed en als de wekker gaat omdat mark moet gaan wekren.. dan sprint ik uit bed om als eerste bij de wc te zijn.

dussuh.. klachten zat zou je denken.

nu is het wachten op mijn moeder... ze komt met mij de gordijnen inkorten. heb zo'n vermoeden dat ik de ramen mag gaan zemen dan.
zucht!

groetjes

Dat klinkt inderdaad erg zwanger.
Vooral dat van die pijnlijk (.)(.).
Ik kan je geruststellen, dat wordt een keer minder.
Hier ging de kat er steeds bovenop liggen, auwie.
Maar aan het eind komt het ook weer wat terug.

Ik ben trouwens bijna iedere dag wel vroeg wakker.
Meestal eet ik dan wat en ga dan terug mijn bed in, om vervolgens flink uit te slapen.
En dan nog presteer ik het soms om 's middags nog even te gaan slapen

Terug
Bovenaan