Mickey en Carina

agossie... voel je je alweer wat beter?

wij hebben dit weekend sinterklaasfeestje gevierd met mijn familie.
het was erg gezellig.. die kleine meid is weer vreselijk verwend!

ik heb een aantal dingen voor de verbouwing gekregen (had niet anders verwacht)!
heb me weer volgegeten aan allerlei lekkers...
nu maar bijkomen en morgen beetje rustig aan met lekkere dingen en weer sporten!

ik moet deze week alleen de dinsdag en vrijdaochtend werken. de donderdag zijn de kinderen vrij, (dus ik ook!!!)
vrijdagmiddag heb ik afgesproken met mijn msnvriendje... wat we gaan doen weet ik nog niet... Spannend!!

beterschap!!!
Carina

Ik heb me voor de 2e keer dit jaar ziek moeten melden.
Het gaat al wel iets beter, maar nu ik zwanger ben wil ik geen risico lopen en ga ik eerst goed uitzieken.
Vandaag is natuurlijk mijn vrije dag, maar morgen blijf ik ook nog lekker een dagje thuis.
Woensdag wil ik wel naar school en dan ga ik donderdag weer werken.
Het weekend ben ik dan weer vrij en kan ik bijkomen als dat nodig is.

Fijn dat jullie zo'n leuk sinterklaasfeest hebben gehad.
En lekker verwend met cadeautjes.
Wij vieren woensdag sinterklaas bij mijn schoonzusje.
Voor we naar haar gaan gaan we eerst naar mijn zus.
Daar wordt ook sinterklaas gevierd en mijn moeder heeft geregeld dat de sint ook komt.
Dat wil ik natuurlijk niet missen.

Lekker zeg dat je zo'n rustige week hebt.
Geniet er maar lekker van, jullie zijn straks nog druk genoeg.
Ben je al aan het aftellen???

goed joh.. dat je lekker gaat uitzieken!

ik ga zometeen nog wat spulletjes halen in de stad en dan lekker verder met rommelen in huis.

tuurlijk ben ik al aan het aftellen! ik heb heel veel zin in de verbouwing!
al zal het wel een vermoeiende tijd worden!

even over mijn cyclusv an deze maand.. snap er echt helemaal niks van. wel steken gevoeld en dan vooral de vrijdag morgen op weg naar het werk. dus denk toch echt dat dat mijn eitje was... maar eigenlijk maar heel weinig last van slijm gehad. dat had ik meer vorige week!
stom stom stom... als jij er iets van begrijpt dan hoor ik het graag!

beterschap!

Hoi hoi

Ik snap er nu echt helemaal niks meer van…
Even een cyclus verhaaltje…

14 november ben ik ongesteld geworden.. dag 1 van de cyclus…
mijn ongi was minder dan normaal, maar hield wel een dag of 5 aan.

Op dag 8 en 9 ’s ochtend bij het afvegen slijm (veel te vroeg voor een eitje dus)

Op dag 16 een opgezette buik
Op dag 17 flinke steken ’s ochtends vroeg. (zo erg dat ik er bijna niet van auto kon rijden.

Ik denk dus dat ik 1 van die dagen mijn eitje eb gehad. Het gekke was dat het niet met slijm gepaard is gegaan.

Vandaag op dag 21 heb ik flink wat last van gelige afscheiding.

Je snapt dat ik er niks meer van snap!
Kan iemand hier iets mee????
Temperaturen ben ik niet zo goed in, niet consequent gedaan in ieder geval. Wel weet ik dat ik op dag 15 nog een lagere temperatuur had…

HELP!!!

even mijn berichtje gekopieerd wat ik ook naar anderen heb gestuurd.. ik ben zo benieuwd of jij er een redelijke verklaring voor?

hoe is het vandaag met jou?
zie je het zitten morgen weer naar school te gaan?

groetjes!

Ik snap er even helemaal niks meer van.
Als je temp op dag 15 nog laag was dan zou je ervan uit kunnen gaan dat je ei toen nog niet geweest was.
Maar dan zou je temp nu wel iets hoger moeten zijn, lijkt me.
Maar de enige manier om daar achter te komen is toch iedere dag tempen.

Hier gaat het al een stuk beter.
Morgen indrdaad naar school, al heb ik er helemaal geen zin   in.
De motivatie is een beetje weg nu ik zwanger ben.
Als ik de echo heb gehad en alles is goed, dan ga ik serieus uitzoeken of het zin heeft om nog door te gaan, of dat ik als ik bv volgend jaar de rest doe ook alles wat ik dit jaar heb gehad weer over moet doen.
Dan is voor mij de keus namelijk snel gemaakt.

Geniet van je vrije dagen, en succes met je cyclus.

hoi hoi!

volgende week rond deze tijd zal ik wel weer wat meer weten...als denk ik dat ik pas de vrijdag of zaterdag zal testen... volgende week vrijda is het namelijk dag 30 van mijn cyclus.

maar goed je kent me.. ik zal me wel niet kunnen beheersen!

ik snap dat je weinig zin in school hebt. ik zou dat denk ik ook zo hebben.. vooral omdat je weet dat het afmaken ervan moeilijk gaat worden.
ik dnek dat het slim is om uit te zoeken in hoeverre je nog onderdelen dubbel moet gaan doen als je het later wilt afmaken.

ik ga nog eens wat opruimen hier!
groetjes!

Terug
Bovenaan