Mickey en Carina

hoi hoi

is het pokeren nog door gegaan, of had je geluk???
wij zijn gisteren op visite geweest bij vrienden. ze zouden eigenlijk naar ons toe komen, maar hadden weer geen oppas. dus ze hebben ons opgehaald en weer thuisgebracht...
eerst vond ik het onzin, maar achteraf (met die regen) was het toch wel fijn dat we niet moesten fietsen.

uit eten gaan was voor mij ook al een tijd geleden hoor.. volgens mij met mijn verjaardag voor het laatst. we doen dat eignelijk ook te weinig. mijn date daarentegen gaat meer uit eten dan dat hij thuis eet. dat lijkt me weer het andere uiterste. maarja.. zakenleven he!

het is nu nog een paar dagen voor mijn NOD. ik kwam vanmorgen uit bed en dacht.. ik heb eigenlijk helemaal geen klachtjes, maar nu ik hier aan tafel zit voel ik toch weer wat lichte steekjes onderin. de spannendse tijd van de maand komt er weer aan...
raap jij me eind van de week weer bij elkaar als het niet gelukt is?

ben benieuwd of die goede sint nog leuke pakjes voor je heeft meegenomen...
bij ons staat inmiddels de kerstboom. eerst wilde ik er geen, maar nu vind ik het toch wel weer gezellig. verder heb ik alleen twee kegels met lichtjes erin staan en heb ik de kerstmanmutsen (stoelhoezen)  om de stoelen gedaan.
normaal versieren we buiten ook nog wat en heb ik binnen wat meer lichtjes en kaarsen... dit jaar is dat niet echt handig.

groetjes en tot gauw!
Carina

Het pokeren is helaas wel door gegaan, en hoe.

Tegen 23 uur kwamen ze met z'n 3-en thuis van de voetbalwedstrijd.
Tegen half 12 kwam er nog iemand.
Ik ben er over naar bed gegaan.
Terwijl ik stond te douchen is er blijkbaar nog iemand gekomen, en om 1 uur kwam de laatste.
Je snapt wel dat ik niet echt super geslapen heb.
Iedere keer als er iemand naar de wc ging werd ik even wakker.
En dan ook nog het lawaai wat ze gewoon al maakten (radio, lachen enz.)

Om kwart voor 6 vanmorgen werd ik wakker en zag dat er beneden nog licht brandde.
Toen ben ik maar eens even gaan kijken wie er allemaal nog zaten, en dat is me door mijn mannetje niet in dank af genomen, want het "bezoek"was toen snel vertrokken.
En laat dat nu net mijn bedoeling zijn geweest

Ik kon er gewoon even niet tegen.

Ik heb jullie kerstboom gezien.
Handig he dat spieken op h ves.
Ik denk dat ik ons miniboompje morgen een plekje ga geven.
Dit jaar haar ik de grote boom niet van zolder, omdat we er met de kerst toch niet zijn.
Verder zet ik ook een paar lichtkegels neer en gaan er een paar kleine balletjes in van die neptakken die ik het hele jaar door in de kamer heb staan.

Alweer wat steekjes????
Nog een paar dagen meid, dan weet je hopelijk meer.
En mocht het niet gelukt zijn (waar we natuurlijk niet teveel vanuit gaan) dan heb ik een hele brede schouder om op uit te huilen.

Misschien een domme vraag, maar wanneer krijgen jullie de sleutel van jullie nieuwe huis ook alweer???

Fijne zondag nog.

21 december!!!!!
dus nog maar 12 dagen....

je hebt ze dus mooi de deur gewezen.. goed hoor.
je bent toch nog altijd baas in eigen huis!

jeetje wat voel ik me beroerd op het moment zeg...
ik voel me misselijk, en hongerig tegelijk.
het kan natuurlijk van de fles moezel van gisteren komen.

duim duim duim duim

Je maakt het wel spannend zeg.
De komende dagen maar lekker vol plannen, dan heb je weinig tijd om aan je nod te denken, en dan vliegt de tijd voorbij.

Vanmiddag ben ik met mijn moeder naar een kerstmarkt hier in de buurt geweest.
Ik had met mijn mannetje afgesproken dat hij later bij mijn ouders zou komen.
Toen we terug kwamen van de markt zat hij net bij mijn vader.
En toen kwam het verhaal........

Hij had thuis alles gezogen en gedweild, de schat.
Waarschijnlijk voelde hij zich toch niet zo lekker over vannacht.
Maar ik vind het wel heel lief dat hij uit zichzelf de boel schoon heeft gemaakt.

goeiemorgen!

ja spannend he.. ik weet het. maar goed het is iedere ronde wel wat en telkens blijk ik toch ongesteld te worden.
ik ben vanmorgen supersnel naar de wc gegaan, zodat ik vandaag niet meer kan testen..,. goed he!

ik ga denk ik straks nog even sporten.. ik kan me er de laatste weken niet zo goed meer toe verzetten. maar ik moet er natuurlijk nog wel verleidelijk uit blijven zien he!

wat lief dat hij al zoveel gedaan heeft in huis.. straks na de echo wordt dat waarschijnlijk alleen maar meer... dat had mark ook. ik mocht helemaal niks meer doen van hem.. hahaha

dikke knuffel!
Carina

Wat goed dat je je hebt kunnen beheersen vanmorgen.
Ik kan natuurlijk wel zeggen dat je niet te vroeg moet testen, maar ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is, dus ik zeg niks.

Is het nog gelukt om te gaan sporten????
Ik heb de hele ochtend in bed gelegen (tot 13 uur )
Nu wordt het toch echt tijd dat ik wat ga doen.
Er ligt nog een hele strijkwas op me te wachten.

Gelukkig is gisteren de benedenboel gedaan, dat scheelt mij vandaag weer.
Nu dus maar snel aan het werk, des te eerder is het klaar.

Tot later!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tot  1 uur in bed... pfffff

ik ben weer en beetje verder met inpakken.. wat spullen uit de keuken en wat gordijnen van boven heb ik gewassen. die gaan straks in vuilniszakken en dan is dat stukje ook weer af!
druk druk druk

Terug
Bovenaan