Microlax

<p style="text-align: left;">Hallo dames,</p><p>Heeft iemand hier ervaring met microlax? Volgens mijn vk mag dit gebruikt worden tijdens de zwangerschap maar ben toch benieuwd of iemand er ervaring mee heeft en of het hielp? </p><p>Ik ga momenteel echt kapot van de pijn door obstipatie en (sorry voor de details) hele harde ontlasting aan het einde van mijn darm waardoor ik continue drang heb maar niks komt en doet alleen maar erg veel pijn. </p><p>Ben trouwens 12 weken. </p><p>Alvast bedankt!</p>

Ja ik heb het ook gebruikt! Mijn verloskundige zei dat het 'eenmalig' wel eens kon.. 
Ben nu 31 weken zwanger en heb t tot nu toe 2x gebruikt.. 1x rond die periode waarin jij nu zit en een keer rond de 20 weken ofzo.. het hielp beide keren wel vrij snel gelukkig. Wat een ellende kan het zijn he ??
Nu wisselend wat last ervan maar gelukkig heb ik er nu niks voor nodig. 

Oh gelukkig dat het zo goed helpt! 
Je leest er hele nare verhalen over op internet vandaar dat ik het hier ook vroeg. 
En ja indd wat een elende is dat zeg! Zeker die heftige pijn die ik nu heb. 
Dankjewel vooe jullie reactie dames! Ga het zo maar is gebruiken dan!

Hey, ik werk in de zorg ken het middel,  om nader toe te lichten je kan het veilig gebruiken let wel om de 3 dagen ongeveer. 
Probeer ook natuurlijk middeltjes. Roosvice laxo, lijnzaad door de yoghurt of vla, pruimen kiwi bij het ontbijt. Zelf gebruik ik af en toe movicolon. 
Blijf voldoende drinken en mijd stoppende dingen.

Hey, ik werk in de zorg ken het middel,  om nader toe te lichten je kan het veilig gebruiken let wel om de 3 dagen ongeveer. Liefst inbrengen op linker zijde, en zo lang mogelijk ophouden denk aan 10 min.
Probeer ook natuurlijk middeltjes. Roosvice laxo, lijnzaad door de yoghurt of vla, pruimen kiwi bij het ontbijt. Zelf gebruik ik af en toe movicolon. 

Hey, ik werk in de zorg ken het middel,  om nader toe te lichten je kan het veilig gebruiken let wel om de 3 dagen ongeveer. Liefst inbrengen op linker zijde, en zo lang mogelijk ophouden denk aan 10 min.

Dankjewel voor je reactie! 
Al het bovenstaande al geprobeert maar al 9 dagen gebeurt er niks. Zo erg dat het onderste gedeelte nu zo hard is geworden dat het er niet uit komt. Vandaar de microlax 

Terug
Bovenaan