Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja na 9 dagen hoop ik wel dat dit werkt. Bij mij was het beide keer maar na 3 dagen ofzo.. lukte gewoon niet en ik besefte ook dat het elke dag steeds moeilijker ging worden als ik langer zou wachten.. ?
Klinkt misschien beetje vies en misschien heb je het al geprobeerd maar ik zou een plastic handschoen aan doen of gewoon zonder en met je vinger kijken of je het wat eruit kan halen. Waarschijnlijk za het na het eerste moeilijke gedeelte wel vanzelf komen. 9 dagen is wel extreem lang! Veel sterkte
Ik gebruik dagelijks lactulose siroop. Dit maakt de ontlasting zacht en werkt perfect!! Geheel veilig tijdens de zwangerschap! Als ik het een paar dagen vergeet merk ik het gelijk.
Ik heb er ruim ervaring mee helaas.
al jaren last van verstoppingen.
ook vaak gehad dat ik 7 -10 dagen niet naar de wc kon.
ik vind het fijn spul. Nouja fijn is natuurlijk anders maar t helpt wel. Ik vond het wel lastig om t 10-15 minuten op te houden want kreeg dan echt drang om naar de wc te gaan.. maar was er dan wel vanaf.
Microlax heeft niet geholpen helaas.. kreeg er alleen maar nog veel meer pijn van.
Net huisarts gebeld en die heeft lactulosestroop voorgeschreven. Dus nu dat maar proberen hij wou me ook een hoge klysma voorschrijven maar weet dat de vk hier niet erg happig op is. Dus nu eerst ff kijken of die lactulose iets doet en anders zal ik dat toch moeten doen na overleg met vk.
Ik gebruik macrogol (soort gelijk) al jaren elke dag. Heb pds dus kan niet zonder. Volgens mij huisarts kon ik het tijdens de zwangerschap gewoon veilig blijven gebruiken (staat ook in de bijsluiter). Nu 27 weken en nog geen aanwijzingen dat het kwaad heeft gedaan of zal doen. Alleen een fijne stoelgang en ik kan je vertellen dat is tijdens de zwangerschap ook heel wat waard.
Wij gebruiken het op werk bij cliënten die echt ernstige obstipatie hebben. En mijn ervaring is dat het na het toedienen heel snel zijn werk doet. Op uitzonderingen na.