mijn 1ste iui

hallo meiden.

de meest evan jullie kennen mij wel. het is zover.
morgen ( dinsdag dus) heb ik mijn 1ste iui. ik vind het erg spannend. niet de inseminatie maar de wachtweken die gaan komen. ik spuit ook puregon en pregnyl.
de puregon spuiten vond ik wel meevallen maar ik heb zondag de pregnyl gespoten en het voel me meteen op dat de spuit dikker is en het deed veel meer pijn. ik moest er gewoon van huilen.
zal ook wel met al de spanning te maken hebben.

ik ga er helemaal voor en hou jullie op de hoogte

groetjes kim

Hoi Kim

Ik hoop dat het vandaag goed gaat en dat je over 2 weken een positief bericht krijgt.Sterkte met wachten.Wij zijn nog bezig met clomid en pregnyl en zelf klussen,helaas net weer ong worden.Nog 2 rondes en dan gaan we kijken hoe verder,ws iui of ivf.
Groetjes stierin

Veel succes vandaag! Je zal zien dat het erg meevalt (ik vond het zelfs zo "simpel" dat het al gebeurd was voordat ik er erg in had). En dan het spannende wachten!

Veel succes!
Esk

he damens

zo mijn 1ste iui zit erop. stelt niks voor. alleen een beetje spanning voor mijn vriend of zijn zaad wel goed was. het is 2 x eerder onderzocht en toen was het ook goed maar hij vond het toch weer spannend.

nu 2 weken afwachten. ik ga proberen om er zo rustig mogelijk onder te blijven. mijn beste vriendin trouwd zaterdag en die week daarop met schoonfamilie naar de efteling dus genoeg afleiding.

succes iedereen x kim

Hoi hummer,

De ingreep zelf vond ik ook niet veel voorstellen nee,maar psychisch deed het mij en mijn vriend toch wel heel wat hoor.
Het is niet niks.
Nu de wachtweken, ondanks ik veel afleiding had vond ik het echt oneindig lang duren.
Succes ermee hoop dat het wel in 1 keer raak is bij jullie.
Helaas ga ik deze maand naar ronde 2.

Grappig ik ga volgend weekend ook met mijn schoonouders naar de efteling.Wie weet lopen we wel langs elkaar heen terwijl we niet van elkaar weten hahaha.
Gaan jullie ook die zondag?

Gr suusje

ja zondag 18 okt gaan wij. dit weekend trouwd mijn vriendin waar ik getuige van mag zijn.

jammer dat de 1ste iui niet is gelukt. is er bij jullie een oorzaak gevonden en heb je ook de kijkoperatie gehad en heb je ook hormonen gespoten?

groetjes kim

Grappig nou dan gaan wij ook.

Ik heb 3mnd terug KO gehad en toen hebben ze lichte vorm van endometriose weggehaald.OOk heb ik vijandig baarmoederslijmvlies.Dat is nu dus het obstakel.Endometriose is nu voor een jaar weg.En volgens gyn is dat ook niet de oorzaak.Met die lichte vorm zou ik zwanger kunnen raken.
Ik krijg geen IUI met hormonen,maar in eigen cyclus,omdat ze alleen de vijandige baarmoeder moeten omzeilen.
Gelukkig nog geen hormonen hoeven spuiten.Waarschijnlijk over 10dg volgende IUI.

Gr suusje

Terug
Bovenaan