mijn 1ste iui

Hoi kim,

Ik had eerlijk gezegd mij er ook op ingesteld dat 1ste keer niet raak was.
Dus ik moet wel zeggen dat ik de teleurstelling weer snel had omgezet in hoop voor volgende iui.
Mijn vriend was ook zeer verbaasd op mijn reactie en vond dat ik het goed oppakte.

Ja wat moet je dan.
Ik wil ook nog wel kunnen genieten van het leven en mij er niet contstant mee bezig houden.
Je bent er al zoveel mee bezig,waardoor je minder kunt genieten van andere dingen.Heb ik dan in ieder geval.

Spannend hoor.
Ik heb ook een regelmatige cyclus.
nee indd. ik zou niet direct gaan testen.Dan zitten ook nog de hormonen in je lichaam en kan de test ook pos. geven heb ik gehoord.
Succes in ieder geval.1ste wachtweek is voorbij.

Gr suusje

he suus

idd je moet het een beetje los kunnen laten want ik ben erachter dat je leven zo aan je voorbij gaat op deze manier. ik heb ook moeite met het genieten van alles om me heen.
daarbij ga ik er ook van uit dat de 1ste keer niet lukt maar mijn beste vriendin waar ik mee samen werk is zaterdag getrouwd en wil ook aan kinderen beginnen. ze stelt het nu uit tot jan voor mij zodat wij nog even de kans krijgen maar goed ook zij kan niet blijven wachten op mij maar ik ben zo bang dat ze uiteindelijk tegen mij gaat zeggen dat ze zwanger is en ik nog niet zwanger ben. ik werk hele dagen met haar en zal dan al haar kwaaltjes en dingetjes meemaken en haar buik zien groeien. ik gun het haar maar dat snap je wel? ik zou ook niet willen dat ze ook deze molen in zou moeten maar toch zal het erg pijnlijk zijn. dus ik hoop echt dat het gaat lukken.

nou nog 1 week wachten. wanneer begin jij nu weer met iui.

groetjes kim

Hoi kim,

Ja erg is dat he.Ik heb precies dat gevoel ook dat je heel veel leuke dingen aan je voorbij laat gaan.
Ik merk het ook bij ons met voorbereidingen huwelijk (over 6mnd trouwen)
Aan het begin was ik heel druk bezig met alles regelen gelukkig is al een hoop geregeld,maar ik had het er met mijn partner over.We willen heel graag trouwen,maar kunnen amper genieten van voorbereidingen nu.
Dat is toch zonde he,maar komt gewoon omdat je toch iedere keer weer naar zh moet en je bezig bent met kinderwens.

Ik ken ook wel dat gevoel van als iemand in je omgeving zwanger wordt.Mijn beste vriendin raakte vorig jaar (na 1 mnd stoppen met pil) zwanger.Ik had het er heel moeilijk mee.Ik zat ook wel iedere keer op het moment te wachten dat ze zij dat ze zwanger was.En ja hoor toen hoorde ik het.Pfff vond het wel moeilijk.
Zij begreep dat niet.Wilde continu over kwaaltjes enzo praten.Tuurlijk was ik blij voor haar,maar ze moest toch ook van mijn kant begrijpen dat ze niet alles met mij kon delen.
Dus helaas is onze vriendschap verbroken daardoor.Terwijl ik het natuurlijk ook anders had gezien.Zo had ik het niet gewild,maar zij verweet het mij dat ik nooit is vroeg hoe het was enz.Terwijl ik juist wel interesse toonde en ook zei dat ik het moeilijk vond.
Sommige mensen begrijpen het niet in wat voor situatie je zit.

Wel heel lief van je vriendin dat ze rekening houdt met jullie.
Maar inderdaad op een gegeven moment moet zij toch ook een keuze gaan maken om te beginnen.Ik vind het in ieder geval heel lief dat ze nu heeft gezegd nog even te wachten.Zij begrijpt je dan toch wel.

Ik krijg waarschijnlijk volgende week zondag,maandag IUI zou aan mijn cyclus te zien.Meestal rond dag 16/17 eisprong zit morgen op dag 10.

Gr suusje

Ha meiden,

Ik zit nog niet in de IUI (vanaf maart 2008 bezig en volgende maand weer een afspraak bij de gyn), maar lees mij toch al een beetje in. Ik kwam jullie gesprek hier tegen en kan mij er wel bij scharen.

Toen wij begonnen waren er een paar zwanger en verder niemand bezig. Inmiddels zijn de zwangeren bevallen en soms al weer zwanger en zijn de anderen bijna ook allemaal zwanger. Ik ken de pijn dus heel goed over weer het nieuws van anderen verwerken, en met minder problemen of heel snel.

Ik heb er ook moeite mee. Eén van mijn twee beste vriendinnen is nu ook zwanger (de ander heeft een meisje van anderhalf) en ik heb direct al laten weten dat ik heel blij was, maar dat ik het ook moeilijk vond om echt oprecht dit te uiten. En ook de gesprekken een beetje afgehouden. Maar zij heeft nu ook een buikje en continue verhalen over winkelen voor de baby, de kamer inrichten etc.. Dus dat is best lastig. Zij stuurt wel regelmatig een kaartje, waarmee zij ook aangeeft oog voor mijn situatie te hebben, dat scheelt wel.

Warom kan het niet allemaal van zelf gaan he?

groetjes
Wenser

Ha meiden,

Ik zit nog niet in de IUI (vanaf maart 2008 bezig en volgende maand weer een afspraak bij de gyn), maar lees mij toch al een beetje in. Ik kwam jullie gesprek hier tegen en kan mij er wel bij scharen.

Toen wij begonnen waren er een paar zwanger en verder niemand bezig. Inmiddels zijn de zwangeren bevallen en soms al weer zwanger en zijn de anderen bijna ook allemaal zwanger. Ik ken de pijn dus heel goed over weer het nieuws van anderen verwerken, en met minder problemen of heel snel.

Ik heb er ook moeite mee. Eén van mijn twee beste vriendinnen is nu ook zwanger (de ander heeft een meisje van anderhalf) en ik heb direct al laten weten dat ik heel blij was, maar dat ik het ook moeilijk vond om echt oprecht dit te uiten. En ook de gesprekken een beetje afgehouden. Maar zij heeft nu ook een buikje en continue verhalen over winkelen voor de baby, de kamer inrichten etc.. Dus dat is best lastig. Zij stuurt wel regelmatig een kaartje, waarmee zij ook aangeeft oog voor mijn situatie te hebben, dat scheelt wel.

Waarom kan het niet allemaal van zelf gaan he?

groetjes
Wenser

ja meiden het is idd moeilijk. gelukkig maakt mijn vriendin dag dag uit mee wat ik meemaak want we werken samen. voor haar is dit heel dubbel. het zou zo? mooie stap moeten zijn voor haar maar ze ziet er erg teggen op als ze eerder zwanger is dan ik. dat vind ik ook jammer voor haar. wat zijn we toch een stelletje!!!!!!

we gaan er met zijn alle voor om voor het einde van het jaar een positieve test in hande te krijgen!!!!!!!!!

x kim

Hoi,

Wees maar heel zuinig op die vriendin,want niet iedereen zit zo inelkaar.
Ik vind het heel lief dat zij nog even wacht voor jou.Dat maak je niet veel mee.Kan mij van haar kant ook heel goed voorstellen dat ze het moeilijk vind.
Straks als ze uiteindelijk echt eerder zwanger is denk ik dat ze zich ook een beetje schuldig voelt ondanks ze er niks aan kan doen en jij het haar natuurlijk ook even goed gunt.Het is voor beide een moeilijke situatie.

Ja we gaan ervoor om voor het eind v.het jaar zwanger te zijn.
Zou een heel mooi kerstcadeau zijn.
Is ook niks liever wat ik zou wensen voor de kerst.

x suusje

Terug
Bovenaan